• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Fru JD

Hej och välkomna till er som är nya!!
    Nu vill jag fråga en sak..: Jag vaknade upp med på gränsen till feber (37,9) och ont i halsen idag... Ska jag lägga in den tempen när den är så uppenbart fel, eller hur gör man? Jag har lagt in den nu och det ser faktiskt inte klokt ut...

ÄNTLIGEN har jag fått utslag på ÄL-testet!! Bara min älskling ville vakna nu så.... (Han jobbar natt...)

• Cotterpin

Fru JD,
    lägg in den men markera feber i kryssrutorna så räknas den bort (samma som discard) men du ser den ändå!

• blingring

Fru JD! Inte kul o vara sjuk. Fyll i fever och illnes på specifics bara. Åh, vad kul med stegring. Lycka till nu!

• Fru JD

Cotterpin: Ok, tack för tipset. Jag har lagt in den som du säger
    Blingring: Tack för din omtanke. Njae, inte så kul att vara sjuk, spexiellt inte när man ska 6:a... Fast min man tycker att det är rätt åt mig - nu får jag minsann kännas hur det känns... Jag vet inte säkert men jag antar att han referar till de senaste dagarna när jag har tvingat mig på honom, , när han har legat nerbäddad och DÖDSJUK i 36,8 graders feber (?!!?!)

• MagdaA

blingring: jo, blir nog att testa med cb på torsdag...om jag kan hålla mig så länge!

• lovefool

Vad ser jag nu när jag kommit hem fr jobbet...
    Stort GRATTIS blingring!!

Nu väntar vi&håller tummarna för alla andra med snar bim.. Jag håller tummarna stenhårt..

Själv har ja gått runt men menskänningar i magen hela dagen..ajaj inte kul så det skiter sig nog för mig denna månaden oxå..

• Fru JD

GRATTIS Blingring... Jag måste ha varit blind förut när jag var härinne! Åh, vad roligt!!

• Snice

Myliten- skönt att du verkar ha kommit i gång efter p-piller stoppet iallafall! Själv tog det åtta månader innan jag fick mens efter pp-stopp... Frustrerande!

Fru JD- Aha, då var det p.g.a febern som du fick så hög temp idag! Du kanske såg att jag kommenterade det i morse? Tokigt att det blev så i ÄL-tider... Krya på dig!

• Snice

Just ja... Välkommen sisf! Klart du ska va med här också! Jätetråkigt med missfallet... Hoppas du lyckas igen snart!!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*