• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • äppelblomman

magda84, jam - Hur går det? Nyfiken!

havssol - imp.dip..?

jakey -stadiga tempar..

Fru JD, sisf - ÄL snart?

• blingring

Trist Lovefool kram till dig.

Magda84: På babyornot.se, lr babyland för 3:e ggn Har du inte hittat ngn än?

Fealin: Grattis till krysset!

Athena: Min gick ner, inte jättemkt o sen upp igen, gå in o kolla om du vill!

Jam: Hur går det flr dig, hoppas massor!! När är det testdags?

• Fru JD

Äppelblomman: Jag tror min Äl har varit. Kolla in min temp-ökning sedan i förrgår.. Om jag får hög temp i morgon också så kan jag nog förutsätta att jag precis haft ÄL. Allt talar för det. CM och OPK också..

Goa Smulan: Jag tror inte att det finns någon svensk motsvarighet.. tyvärr..

• äppelblomman

Fru JD - Ok. Kollade in din kurva igen och var visst inte så observant. Sorry! Lyckades ni pricka in det då?

• Ankiz

lovefool: Nej, vad tråkigt!

magda, jam: Hur går det för er?

Idag sjönk min temp rätt rejält så jag hoppas på äl idag eller imorgon. Fast ska man gå efter min förra grav.kurva så har jag äl om 3 dagar. Bara att vänta och se. Och mysa då förstås!

• myliten

MissK: Svårt att säga. Särskilt utan koll på flytningar. Och den tidigare cykeln var ju ganska hoppig, både i temp och flytningar... Hur regelbunden cykel brukar du ha? För förra gången var ju ÄL betydligt senare?

Misstänker att det är som vanligt: man får vänta och se vad morgondagen för med sig för temp... Men det är ju alldeles för frustrerande

• snöstjärna
    myliten:
    De två senaste cyklarna har varit de längsta jag nånsin haft. annars brukar jag ha någolunda regelbundet kring 30-33 dagar ...
    Men de två senaste cyklarna har jag haft ÄL kring 30 typ. hmm..

Har inte haft den rikliga ÄLflytningen som jag brukar ha innan ÄL. Å jag hoppas på att ÄL blir senare denna gång, sambon e borta å kommer inte hem förrän på onsdag!
    Ingen kan vara nere med en ballong. - Nalle Puh - www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*