• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Havssol

Godmorgon girls!

Spännande tider för många nu...hur går det för Bim-arna?!
    Jessika26: Vi kör i samma spår du och jag
    fealin: Grattis till krysset!
    äppelblomman: snyggt!

• jamis

Havssol: Det ser ju väldigt bra ut för din del

Jag tempar ju inte nu innan BIM så jag vet inte vad jag ska vänta mig... ingen mens än iaf

Var är Magda??

• fealin

Tack äppelblomman, jag är jättestolt över krysset! Din kurva ser också fin ut. Hoppas att du håller kvar din höga temp!

Havssol: Det ser lovande ut! Vad kul att du fick en höjning igen!! För du satte väl inte termometern under lampan..

Jakey: Det kanske är onödigt o tempa när du ändå vet vilken temp du har...

Tack blingring!

Tråkigt för er som fått oväntat besök : - [

• MagdaA

Här är jag! Har jobbat sen 03.30 så jag har nyss kommit hem! La in tempen från igår och idag, men tempade ju 2 timmar tidigare än normalt så det blev vit plupp...

• MagdaA

testade med mirres sticka i morse, svaaaaaaaaaaagt streck, men inget jag litar på! ska testa med cb i morgon.

• fealin

Magda det ser ju KANONfint ut! Vad spännande!
    När testade du postivt i tidigare grav?

• jamis

Magda: jag säger som jag sa förut, Det ser grymt bra ut jag tror du plussar nu! Vad har du för symtom?

• MagdaA

fealin: då testade jag plus på bim+5, men hade inte testat nått innan.

jam: öm kring livmodern, mådde illa i morse (gick över när jag tog en smörgås) foglossnings-ont kring blygdbenet (svårt att förklara för de som inte haft foglossningar....) sen har jag fått väldigt mycket gaser...

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*