• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Cotterpin

Yay! har fått min nya termometer idag! får använda bägge i några dagar så jag vet hur mycket dom skiljer sig åt.

• lovefool

Jaha så har jag fått lite smått spotting nu fast dock med mer flytningar så det är nog kört för min del denna cykeln oxå.. ;-(

• pilsa

Hej tjejer.=)

i dag steg min temp yttepyttelite,hoppas att det är ett gott tecken,än så länge har inte ff visat ut någon äl,hoppas den gör det snart.

• fealin

Pilsa: ff tycker inte att jag heller har haft någon äl. Hoppas också på att dom sätter ut imorgon! Du är några dagar före mig i cykeln. Men du testade plus på ältest?

• pilsa

fealin ja,jag testade plus på äl test,konstigt att de inte skriver ut nu,för jag är säker på att jag har haft äl,det känns såi alla fall.

• fealin

Ja, om du plussar på ältest så borde du ju haft äl.
    Kanske dom tycker att din kurva är för hoppig? Du hade ju ganska hög temp innan äl.
    Tempar du samma tid varje dag? Jag får nog ingen äl utsatt för jag har för få punkter. Men dom jag har tycker jag är fina..

• pilsa

ja,det kan ju vara så,men vad ska jag göra liksom? :)
    hoppas ju att jag får ett streck snart,blir inte klok själv på min kurva faktiskt.
    ja,jag tempar samma tid varje dag.

• fealin

hmmm..har du konstig termometer?
    Är det första kurvar som du har eller flera som ser likadana ut?

• pilsa

öron termometer,kanske inte är det bästa,vet inte.
    har ju en kurva sedan innan,den ser väl inte riktigt likadan ut.

• fealin

jaja.. en knasig kurva är ju inte hela världen. Inom sjukvården använder dom väl örontermometrar? Men jag har hört att dom i munnen är bättre för privat bruk.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*