• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Jessica26

Badräv välkommen hit

Klistra in din länk sen när du blivit medlem på FF så kan vi följa dig och analysera och stötta och gratta ja allt man nu kan tänka sig

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Ofir1

pilsa: Det beror nog fortfarande på att du har för höga temperaturer innan äl. Tempen stiger ju på dag 17, men inte över dina tidigare temperaturer. På dag 18 stiger den ju bara lite men antagligen över dina 6 föregående temperaturer (medel?). Därför gör nog ff så. Men jag tror fortfarande på att du hade äl på dag 16 (du hade ju tom positivt OPK). Det verkar mest logiskt.

Anledningen till att jag ignorerar er andra (förlåt) är för att jag sitter med att skolarbete och hinner bara titta in lite snabbt. Har inte hunnit läsa alls mycket i tråden idag. Men återkommer när jag har tid.

• Athena78

Jaha, nu har jag fått vita, tjocka flytningar oxå... Ont, typ som träningsvärk i låren... Hmm...om jag inte får äl så får jag väl testa mig igen? Eller kanske borde kontakta gyn? usch, jag vet inte...

• myliten

Tempen dök idag så nu är det väl bara att vänta på besök

• MagdaA

Verkar som vi hade turen med oss denna månad! Testade med cb nu på morgonen och det blev ett PLUS! Inte så starkt, men klart och tydligt och det kom inom 2 minuter! Ska testa igen på söndag eller måndag. Nån som ids kolla...

www.familjeliv.se/hem/magda84/galleri.php

• äppelblomman

Grattis här med Magda84! Behövdes ett plus nu efter några tantbesök i tråden.

Undrar hur det går för jam?

myliten - tråkigt Men ge inte upp för tidigt..

Athena78 - verkar lite mysko för dig faktiskt men testa igen om du inte tycker kroppen beter sig som vanligt. Vet precis hur det känns, min kropp har kkrånglat med mig en hel del tidigare. Kram!

• fealin

GRATTIS MAGDA!!
    VAd roligt!! Hoppas att det blir fler plus i tråden!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*