• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Ofir1

Jo men jag har ju inte haft äl än. Lite konstigt i så fall. Men jag skulle inte tacka nej.

• blingring

Magda: Jag tempade fram t.o.m. idag bara tänkte jag.

Kanske kommer forts. tempa på vardagarna o helgerna får de bli när jag vaknar.
    Men det är mest intressant för att se hur hög den kan bli. Jag är såå varm. Efter att gått till bussen lr liknande i rask takt, lr liknande så är jag genomsvettig liksom.

• Ofir1

Jessica26: Varför tänkte du på det?

• MagdaA

blingring: tror nog jag kommer tempade dagar jag ska uipp kl 05. men känns onödigt att ställa klockan extra tidigt om man kan sova ostört några timmar till! men intressant å se vad man har för temp nu när man börjat ha koll...

• blingring

Magda84: Ja, precis, verkligen! Men du känner dig inte ovanligt varm, alltså? Kanske kommer

• MagdaA

nä, inte direkt. men ja minns att jag gjorde de me Ebba! Igår kväll däremot så frös jag nått ohyggligt! men det kan ha berott på att jag var fruktansvärt trött!

• pilsa

Lite arg på ff,visst min temp är konstig,hoppar hit och dit,men allt annat tyder ju på att jag har haft äl den 16,och så skriver den den 18,vet ju inte om man vågar lita riktigt på detta om det bara är tempen som tas i beaktande.

• blingring

Ja, men jag fryser med på kvällarna just. Men natten o dagarna o ef. minsta lilla ansträngning är jag jättevarm.

• myliten

Magda84: Grattis! Vad kul att få följa din väg mot +++!

JAM: Tråkigt. Kram!

Fealin: bara haft en mens sedan p-pillerstopp, då var det 37 dagar... Förut tror jag att den har varit ganska regelbunden, kring 28 dagar.... Idag är dag 38. Jag som tyckte 37 var illa. Surt med typ 2-3 chanser var sjätte vecka! Grymt avis på alla mer kortare cykler.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*