• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • äppelblomman

Tråkigt jam Skickar en tröstande kram!

• hoppas78

Vad tråkigt! Jam Stora styrkekramar till dig!!!

• Ofir1

Cotterpin: Ok, tack för ditt svar. Det låter ju jätte bra. Det är ju ingen utredning eller nått jag ska göra (får inte göra någon förens om 3 år eftersom jag är för ung, 20 år) utan vill kolla upp hur det står till med mens och äl efter pp stoppet. Jag har bara haft problem sen jag slutade.

Snice: Tack för infon. 240:- är ju inte så farligt om man får ut något av de. Det betalar jag gärna.
    Precis så känner jag! Glad fast panik stressad. Man vet ju att det inte kommer bli så där jätte kul att höra på deras gravsnack om man själv bara står och trampar.

• blingring

Kramar om här med, Jam! Skit oxå, verkligen! Hoppas d blir en juli-bebbe i st! Ha en skön helg nu med en massa gott o lite vin kanske.

• MagdaA

Alltså...en fundering.....orkar man fortsätta tempa nu när man plussat?! Känns ju som man inte ställer klockan på 05.00 om man kan fortsätta sova...

• Ofir1

humm... min tapp är konstig. När jag kände på den förut var den nästan försvunnen. Alltså: Det brukar ju va en bula ut.. men nu va bulan jätte liten. Jag kunde inte känna på sidorna eftersom det var stopp där av väggen bakom???
    Ska den va så när den är hög? I så fall har min aldrig varit hög.. jag brukar räkna hög när det är svårt att nå.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*