• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Ankiz

*kramar om jam*

Blir galen på min ÄL! Har haft Äl-värk nu i flera dagar men inga flytningar och inget utslag på Äl-testen. Tycker iof sig att det är svårt att tyda flytningarna dagen efter sex men endå...

• Snice

Jessica- Ja morgondagens temp för oss två blir spännande!!

Nu ska jag sova... är så trött och har huvudvärk.... Natti!!

• Ankiz

pilsa: Jag skulle vilja ha ÄL på dag 16, så imp.dip idag kanske?

• pilsa

ja,det vill jag oxå ha,så vi hoppas att du har rätt,imp dipp låter bra=)

• myliten

Pilsa: hm... är inte så erfaren på detta ännu. Men huvudsaken är väl att tempen håller sig ovanför linjen DPO? Implementationsdip är det väl lite tidigt för, även om jag tycker att det ser ut som om du skulle kunna haft ÄL Dag 16 istället för dag18

Är själv på BIM +2. Hade ett tempdropp som hette duga igår, och det brukar ju betyda att tanten är på ingång. Tempade 1,5 timme för tidigt igår.. Idag är tempen hög igen - vad är detta ?

• myliten

Ankiz: Vet inte... Efter dippet igår väntade jag besök igår eller idag, men så steg ju tempen igen för att förvirra mig lite . Testade neg BIM-1 så hoppet är ju inte så stort. kanske imorgon, eller i övermorgon.

• Snice

Jag förde in min temp idag och den var så låg (36,27) så FF ville ta bort utsatt ÄL... Nu har jag sovit hemkst oregelbundet denna veckan med tanke på nattjobb... och idag sov jag tills jag vaknade så det var 1,5 h över ordinarie temptid... Jag plockade bort min temp så länge så får jag se vad det visar imorgon... Är inne på att det verkligen var ÄL jag hade förra veckan. Fan, det sista jag behövde nu var att oroa mig för det också! Har haft en mentalt tuff vecka redan! Suck....

• pilsa

Kram Snice,oroa dig inte,försök koppla av,lätt att säga jag vet.

ktam på dig i alla fall,hoppas nästa vecka blir bättre.:)

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*