• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • fealin

Hur går det för dig myliten? Ingen mens i sikte va??
    Har du vågat testa dig än????

• myliten

fealin: ingen mens i sikte. Testade med billiga tester imorse - inget streck. Fick dock mkt svagt streck igår, så nu vet jag varken ut eller in ...

• fealin

ojdå...hoppas verkligen på dig myliten! Så länge inte mensen kommer spelar det ju inte så stor roll vad testet visar!
    Plusset kommer när det är redo!

• fealin

Brodsmulan: Jag tror att ni plockades bort eftersom ni plussade redan innan den här tråden startade.

• Snice

fealin- Att tempen dalar lite nu behöver inte vara nåt som helst att oroa sig över! Många har en dipp i sin kurva och i en del fall betyder det implantationsdipp (då ägget fäster sjunker tydligen tempen lite). Det stämmer bra i tiden för implantation (en vecka efter ÄL).

Jag såg förresten också att det var därför ni plockades bort (i torsdags eller fredags) kattkatt och brodsmulan... för att ni plussade långt innan den här tråden startade. Inget personligt alltså...

Min temp idag höll sig rätt låg igen! Hmmm... börjar tvivla starkt på att min kropp skulle ha kommit i gång trots allt... Det mystiska är att runt dag 16-19 i min cykel så hade jag ju tecken för ÄL med EW/Watery-flytningar men dock inget utslag alls på ÄL-testet. Utgick från att testet kanske inte visade nåt på mig, men det kanske stämde trots allt? Hmmmm.... vilket huvudbry! Och skulle jag lägga in tempen från i lördags så försvinner mitt ÄL-kryss helt! Väntar några dagar och ser vad som sker.... Testar på BIM-dagen om inte mensen kommer... Visar det negativt så får jag utgå från att min kropp strulat till det!

Nu ska jag till tandläkaren, så jag kikar i era kurvor sedan!

• Jessica26

Brodsmulan säger som ovan talare, det var nog för att ni plussade innan denna öppnades..

Jag håller tummarna för dig idag vännen, när skulle du gå VUL (vilken tid) alltså.
    Jag kommer ju inte kunna följa er så bra idag eftersom jag börjar min praktik idag.
    Ska vara på sjukhuset kl 13.15 och sen vet jag inte när jag slutarFundersam Glömde frågaFörvånad

Men kul ska det nog bli....

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Babynr1

Hejsan,
    Jag rakade andra tolkningsmetod pa min kurva..att ga efter agglossningstesten istallet for "Advanced"-metoden pa FF. Ar det nagon som vet hur jag andrar tillbaka? har kollat overallt men hittar inte..HJALP!

Tack pa forhand.

• Fru JD

Snice: Det stod ju så i FF-kursen om jag minns rätt, att man kan ha flera perioder med W och EW-flytningar... under en cykel. Det är kanske som du tror att din kropp inte kommit igång igen. Men vad trist och påfrestande i sådana fall..
    Blir det aktuellt med en ny kur i sådana fall?

• Jessica26

Babynr1. Jag har också gjort det men jag ska se var man ändrar tillbaka. Måste gå in  och undersöka

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • lovefool

Babynr1 du går in på analysis,tuning/override o sen längre ner i rutan kan du ändra tillbaka till advanced

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*