fealin- Att tempen dalar lite nu behöver inte vara nåt som helst att oroa sig över! Många har en dipp i sin kurva och i en del fall betyder det implantationsdipp (då ägget fäster sjunker tydligen tempen lite). Det stämmer bra i tiden för implantation (en vecka efter ÄL).
Jag såg förresten också att det var därför ni plockades bort (i torsdags eller fredags) kattkatt och brodsmulan... för att ni plussade långt innan den här tråden startade. Inget personligt alltså...
Min temp idag höll sig rätt låg igen! Hmmm... börjar tvivla starkt på att min kropp skulle ha kommit i gång trots allt... Det mystiska är att runt dag 16-19 i min cykel så hade jag ju tecken för ÄL med EW/Watery-flytningar men dock inget utslag alls på ÄL-testet. Utgick från att testet kanske inte visade nåt på mig, men det kanske stämde trots allt? Hmmmm.... vilket huvudbry! Och skulle jag lägga in tempen från i lördags så försvinner mitt ÄL-kryss helt! Väntar några dagar och ser vad som sker.... Testar på BIM-dagen om inte mensen kommer... Visar det negativt så får jag utgå från att min kropp strulat till det!
Nu ska jag till tandläkaren, så jag kikar i era kurvor sedan!