• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • skrattigtjej

Hej kan någon hjälpa mej med temp metoden

ja försökte nu på några dagar in på min mens och ja föstår typ ingenting
    hoppas de e ok att ja fråga här?

Emmy
  • myliten

Kära medtempare!

Här har ni en som har plussat! Testade först med billiga tester (idag inte tillstymmelse till sträck), sedan med CB digital - och vips var där ett +++.

Är så tacksam, så tacksam.
    Önskar plågsamt mycket att ni ALLA snart får uppleva detsamma!

• äppelblomman

GRATTIS myliten!!! Härligt med plus till dig!

• MammaHela

myliten:
    Det var som med mig då. Testade med billa tester och fick nått som nog kan kallas för 2 streck om man verkligen vill det.
    Men med CB så blev det ett klart plus

GRATTIS!!!!

Stolt mamma till 2 busfrön
  • Havssol
    SkrattandeG*R*A*T*T*I*S* M*Y*L*I*T*E*N*!Skrattande Fantastiskt underbart att se en till som plussar!
    Shit my gooood vad glad jag blir för er skull gumman!
  • Snice

Åhhh grattis Myliten!!! Häftigt!! Det visste vi ju!!
    Nu får du äran att flytta dig till lyckostarna!!

Vilken plustråd detta är!! Hoppas det fortsätter i samma anda!

skrattigtjej- klart du är välkommen här med dina tempfrågor! vad undrar du över? Har du nån kurva i t.ex fertilityfriend?

Sen en fråga om ÄL-tester... Jag prövade ju och fick helt blankt varje gång... endast det strecket som visar att testet är utfört på rätt sätt visade sig (som sig bör)... Ni som får positivt på testen- hur visar det sig då? Är strecken lika starka eller ett starkare? Jag frågade lite om ÄL-tester för två veckor sen men fick aldrig några svar... kanske ni kan förklara lite nu!

*kram*

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*