• ceha

Karlstad BF 06/07 (forts.)

Fortsätter på Karlstad BF Jan 2007 som Kotten startade, den förra blev ju avstängd för svar...

• Svar på tråden Karlstad BF 06/07 (forts.)
  • Viktors mamma

Hej Ceha - och Grattis till lill-killen! Albin var ett fint namn. Kul att få en av varje om ni nu inte ska ha fler!

Här växer magen som den ska. Känner mig otymplig redan nu och det är ju ett tag kvar nu...

Jag jobbar numera 75% men ska antagligen gå ner på 50% och vara sjukskriven resten så då hinner jag också med att fika med er innan sonen ska hämtas på dagis.

Ska spana in webbisarna och se om er sötnos har kommit, Ceha!

/Sara

• camile

Grattis ceha! Skönt att allt gick bra!

Skriver inte så ofta men läser gör jag så ofta jag kan. Här är allt bra iaf och jag jobbar för fullt. Men ibland så känner jag att det skulle inte vara så dumt att få vara hemma istället. Men det är inte långt kvar innan det är jullov (jobbar som lärare) och sen är jag ledig!

• sarahrara

Grattis till bebisen ceha!!! skriver inte heller så mycket i denna tråden men läser ganska ofta vad ni andra skriver
    Man blir ju lite avundsjuk...vill också ha bebis! men det är ju inte så långt kvar till 2 Jan, längtar....börjar känna mig som en riktigt otymplig tjockis (det är ju i och för sig vad jag är)

• sarahrara

förresten kotten81....när har du BF, är också o v 34

• stinawall

Grattis Ceha!!!!!
    Får vänta ett tag till är i v. 32.Längtar massor.

Här är allt bra men känner mig trött.Jobbmotivationen är inte hög men måste avsluta alla ärenden, introducera min vikarie...

Hänger gärna med på fika.

• Karlstad

Stort GRATTIIS!!!!
    Ja, vi väntar 2 v m fika så du kommit i ordning. Vore ju kul att träffas. Skönt att allt gick bra.

• sarahrara

Kotten81: 2/1...hoppas vi klarar knipa till 2007! Fast vore det för min egen skull så får den gärna komma i v 37...men det vore ju egoistiskt. Känns långt kvar när man tänker att man i värsta fall kan gå ända till slutet av Januari!

• Kotten81

sarahrara:
    Ha ha, du tänker precis likadant som mig... Jag känner som så att bebisen gärna får komma i typ vecka 38 - själviskt men sant. Är så trött på att vara gravid, och längtar så jättemycket efter det där lilla knyttet..

Men för bebisens skull är det ju bäst om den stannar en bit in på 2007. Det är nog roligare att fylla år i januari, inbillar jag mig..

• Catja3

Kotten och Sarah:
    Jag själv fyller 2 januari. Det har varit jättebra och är väl det också, även om det är lite väl nära nyårsfirandet nu när man är lite mer vuxen och får dricka bubbeldricka...

Knip till 5:e eller liknade så blir det perfekt

Väntar på Grodan - BF 29 januari 2007
Svar på tråden Karlstad BF 06/07 (forts.)