• sasju

Mamma vinterjacka??

Jag har vart på jakt efter en jacka, mamma jacka för vintern (har BF 1 januari)
    Men jag har vart på Lindex, HM, Kappahl och dom trodde inte att dom skulel få in det??

Nån fler som vart höggravid i vintertider, och hur har ni löst det?
    Får knappt igen hlst jackan NU, hur ska det gå i 12 veckor till...

• Svar på tråden Mamma vinterjacka??
  • Bebs74

Nu har jag mailat HM och frågat också. Snart kanske de får upp ögonen för oss att vinterkläder för gravida verkligen är efterfrågade!

• Gravid18

Den på 4mom.se var inte varm tål inte så mycket kyla Då va det bara att börja leta igen då.

• linniewer
    en jacka som rymmer stooora magar!hittade den här A-sydda kappan på H&M... rymmer stoooor mage!
  • aktuelle

linniewer : hur mycket utrymme fanns det på ett ungefär kvar nu när du provade den?

• Jeladim

Om det är nån som har "vägarna förbi" Ullared så köpte jag en kanonbra vinterjacka där, supersnygg! Grön väv med fuskpälshuva 229 kronor!

• linniewer

aktuelle, det fanns mycket plats i, och jag köpte ändå en 34 för att den var så stor.. köper man större, rymmer den nog det mesta

• Sacha81

linniewer. Vad kostade jackan?

• Tudorjohansson

Sitter i samma båt. Trodde jag skulle kunna ha min väldigt stora skidjacka resterande av grav. Men när jag provade den igår insåg jag att det kommer inte dröja länge för än den sitter tajt över magen. Provade sambons jacka. Likadant där. Tajt över magen och som ett tält på resten.....

Svar på tråden Mamma vinterjacka??