Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Nu slutar jag snart titta på eländet - vad är det som händer????
Cissi och Johan är KVAR...........det är ju löjligt!!! Tror benhårt på att Danny fallit på att han varit så populär att folk "glömt" att rösta på honom.... Eller är svenska folket helt tondöva???
För helvete....hur kunde Danny åka ut. Faaaaaan
Det måste ju vara fel?? Johan skulle ju ha åkt ut!
Men, vad fan hände. Hur kan Cissi och Johan klara sig vecka efter vecka. Att Johan var en av dom som satt säkert var en skandal men att sen att Danny var den som fick åka av Cissi och honom var ännu värre. Är ingen Danny fantast men han kan ju åtminstone sjunge vilket dom andra 2 inte kan.
Nu måste Markus se till att ta hem alltihop annars är det skandal. Glöm inte att rösta.
ja skandal!!!!! ut med cissi i stället,HUR kan det bli såhär
Usch o blää för idol
måste ju säga att sanna ser fan inte klok ut, tur att dom inte filmar hennes smala pinnar till lår, varför tar hon på sej sånna kläder o spökar ut sej som en hora??
Först vinner Lordi och så får Cissi vara kvar över Danny.
Cissi?!!
*skitarg*
Jag tror att juryn kommer göra så att Danny får en chans till, men det kanske inte går.
vad hände?
haf håller inte heller på danny, men både johan och cicci skulle ju ha åkt före.
stor skam
Jag gillade INTE Danny, men han sjunger jävligt bra. ville se han som en 2a. Fattar inte att Cissi inte åkte.
och Johan var riktigt kass idag..
Kan de va så att Svenska folket GLÖMDE att rösta på DAnny måntro? :P