• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • jenny23

katastroff fyfannnnnnnnnnn, åkte han ut o de andra som är sämst stanar??

• Tumbling down

Men va sjutton, hur kunde Danny åka före Cissi och Johan?????????

• ariel77

jag röstade i allafall på danny!

va fan händer? snart skiter jag i idol!

• MalinHj

Hoppar in som gubben i lådan här............
    Med risk att ni skäller på mig nu. Fot i munnnen Man är inte tondöv om man gillar Cissi, hon kan sjunga o har sin egen stil!! Däremot kan jag hålla med om att det var helt fel person som åkte idag!!!!!! Trodde absolut att Johan skulle åka!!!!!!!! Jag inbillade mig att de skulle stå mellan Marcus och Danny på slutet, men men...... Nu tror jag att Marcus har banad väg till vinst!!!

• Satsumas FL
    Salmiak6 skrev 2006-11-03 22:43:06 följande:
    Theresa1 skrev 2006-11-03 22:42:11 följande: Eh, nu får fan Johan eller Cissi lämna tävlingen och ge tillbaka Danny hans plats.

instämmer!
    Skriver på!
  • gympatjej

Ville inte att Danny skulle åka.... Cissi skulle åkt idag... mycket falska toner från henne.

• blunda
    Theresa1 skrev 2006-11-03 22:42:11 följande:
    Eh, nu får fan Johan eller Cissi lämna tävlingen och ge tillbaka Danny hans plats.
    är beredd att hålla med, de verkar ju inte ens tycka att de är värda att va kvar och var beredda på att packa ikväll.

FYYY jag är såååå besviken, hur kunde jag rösta på erik, varför glämde jag danny detta är skandal Skrikandes
  • dio

Jag tror Johan kände sig att han inte förtjänade att stanna kvar, utan att Danny gjorde det istället.

Im Pretty Sure I got my car pregnant!
  • Elina87

En fråga till er som klagar, röstade ni på danny ikväll? för om ni inte gjorde det så har ni ju bara er själva att skylla...

• bebba

HA HA HA HA HA

Danny skulle ändå inte ha vunnit så det gjorde inte så mkt att han åkte idag även om jag helst hade sett cissi eller johan dra!