Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
kan det vara så att inte så många röstar totalt
och då kan det bli snett
de borde sänka priset så att ingen inte röstar på grund av pengar
Många som klagar nu tror jag, överbelastning på tv4:s hemsida :p
Elina87: Nä det gjorde jag inte, eftersom jag hejar på Erik och hade blivit mer besviken om han hade åkt ut. Trodde Danny hade fans så det räckte. Cissi kan ta sitt pick och pack och dra åt ......
Erik och Markus var bäst i kväll.
Vem vill ni ska vinna Idol? Cissi eller Johan?
Det är väl dem som är sämst som är kvar längst Det verakr ju tyvärr inte bättre
Orkar snart inte kolla på idol då de bästa åker ut varje vecka ( förutom Markus då som jag hoppas och tror vinner allt). Helt makalöst att Johan och cissi är kvar fortfarande...makalöst.
Jag tycker inte att röstningen borde börja förräns alla har sjungit... från det att första har sjungit till att den sista sjunger är det ju ganska mkt tidsskillnad. O jag röstar oftast på den som är bästa för kvällen, även om jag har mina favoriter... så de som sjunger sist får ju egentligen "mindre" rösttid
Sjukt åt helvete att Johan är kvar! Nu känns det som om folk kommer att rösta på honom, just bara av den orsaken, att en person som inte kan sjunga ändå kan hålla sig kvar i en sångtävling, där tittarna får bestämma vilka som ska vara kvar och inte någon jury! Men blev riktigt förvånad över när Kishti trodde att det var Danny som skulle åka, han som har halva fjortis-sverige på sin sida!
Men så har hon rätt!!
Han var inte min idol, men tusen mil bättre än Johan! Ska bli intressant att läsa skvallerpressen imorgon, vilka rubriker det kommer att vara..
Nån fler förresten som tror att Johans och Dannys röster blandades ihop?
Mia888: det är så jag tror folk tänker, och eftersom att alla i publiken sitter med idol skyltar och skriker så tar man han ganska förgivet...men eftersom att inte så många röstade på honom ikväll är nog inte han den rätta vinnaren hur som helst och då spelar det ju ingen roll att han åkte.
emxex
Snarare Cissis och Dannys röster