• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • angiee

ÅÅÅ SÅ IRRITERANDE!!!

HUR kan Danny åka när Johan & Cissi INTE HÖR HEMMA PÅ SCEN?!?!?!?

Folk glömde & rösta!!!
    (ex när jonah åkte hem förra året)

Nu ska jasluta titta på det där skitprogrammet!!
    Cissi vinner väl hela skiten!

Röstade på DANNY & ERIK!
  • AW76

Angelstorm: men ikväll var ju Johan sist, och det gick ju som bekant bra för honom Så ordningen tror inte jag spelar roll.

• KikiBoo

Måtte Markus ta hem de här nu...

~?~Ville min Ville~?~
  • smultronbubbla

emzemz, menar jag. Skriver i mörkret här.

• BeanGirl

Borde inte Apoteket satsa rejält på en reklamkampanj för Revaxör? Helt klart är majoriteten av de som röstar i IDOL i stort behov av detta läkemedel...hur fan kan Cissi vara kvar men Danny åka ut? Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta...förra veckan superduktiga Linda och nu Danny...Annars var Erik bäst ikväll, faaaan vad bra han är!!! När kommer skivan?

• Mia888

Jag tror oxå att det är något fuffens i röstningen. Hur kunde Kishti veta att Danny skulle åka?? Han har ju aldrig hängt löst innan. Hmmmm. Tror att de förväxlade röstningarna Cissi och Danny emellan.

• Sömntutan

Fler än jag som tycker att Erik verkligen har rest sig. Han har vuxit otroligt i mina ögon...

Hjärtat tar aldrig semester....
  • Lene1

Är det bara jag som tycker det är konstigt att Felicia är kvar? Fattar inte hur hon har lyckats stanna hela tävlingen. Visst, hon sjunger helt ok men inge mer än det...

• smultronbubbla

De får sänka priset om jag ska ringa. Vill de att folk ska ringa, så den bästa vinner får de helt enkelt göra det, istället för att klaga på att vi inte röstar.
    Så viktigt är inte Idol, även om jag har ringt förut. Om pengarna hade gått till något bra hade jag ringt på en gång.

• Arcoiris

Jag röstade på Cissi, visste att hon skulle sitta löst och vill inte att hon skulle åka. Trodde inte hon skulle ha en chans men