• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Simpan

Det måste ha varit så som rauur skrev, att svenska folket trodde att han var så säker så att de glömde rösta är chockad!!!! Hur kan det bli så??

Nästa vecka borde de rösta på den de vill ha ut i stället.

• smultronbubbla

Ciss kan ju inte sjunga! Jisses...

• Salmiak6
    Theresa1 skrev 2006-11-03 22:42:11 följande:
    Eh, nu får fan Johan eller Cissi lämna tävlingen och ge tillbaka Danny hans plats.
    instämmer!
  • Sömntutan
    lillefoot skrev 2006-11-03 22:41:44 följande:
    Det är säkert inte så men det känns riggat på nåt sätt..
    Den tanken slog faktiskt mig också...
    Hjärtat tar aldrig semester....
  • Status Mamma

Danny är inte heller min favorit, men bra bättre än Cissi och Joahn. Jag verkligen avskyr Cissi, usch. Är det en tjej öht, så grabbig och allmänt jobbig och sjunga kan hon inte heller.

Näää, hur sjutton ska man bli av med henne. Hennes föräldrar sitter väl med skyhöga teleräkningar, vem skulle det annars kunna vara som röstar på henne.

• AxelArvid
    Nalle Puh73 skrev 2006-11-03 22:42:34 följande:
    Man kan ju börja fundera stämmer rösterna. Först åkte Linda förra veckan och nu Danny. Verkar helskumt.
    Ja man kan fan undra....
    Lycklig mamma till Axel född 060322
  • dio

Jag bara gapar av förvåning! Hur kunde Danny åka istället för Cissi???? Eller Johan??? Jäkla bajssvenskar! morr morr

Im Pretty Sure I got my car pregnant!
  • skumgosan

Jag fattar inte vad som har hänt... Det kan inte vara sant att han har åkt ut. Jag vill ha kvar honom... Konstigt hur Kishti kunde pricka så rätt...hmmm har hon ett finger med i röstningen kanske?!?!?!

Stolt mamma till Lukas