• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • pusselbitar

Hade Cissi haft den stil hon har idag utan att vara flata hade hon nog fått uppbackning från måååånga flator ändå. Men det är klart hon inte är kvar bara för att hon är flata. Min mormor tycker hon är asball och hon är straight. Att hon är kvar är ju för att hon har något som tilltalar folk.

Men att jämföra henne med Jens är hemskt tycker jag. Jens saknade ju allt, Både Cissi och Johan har ju personlighet, något som Jens lämnat hemma.

• Theolin

Jens var verkligen jätteblek. Det kan man ju inte anklaga Johan eller Cissi för.
    Sen tycker jag att Cissi sjunger bättre än Stina.
    Stina kunde ju inte sjunga alls...

• ming

Jens var ju söt, åtminstone, så han saknade inte ALLT!

Kossan af Svammel
  • bebba

Mja, jag vet inte det jag.
    Jag tror att många flator röstar på henne för att hon är flata. Samma "intressen"?
    Men jag vet inte för jag är ju själv inte flata.
    Jag gillar henne i alla fall inte och jag tror som vanligt att det är hon eller Johan som lämnar på fredag!

• Mia888

bebba: Ja annat vore katastrof! Det har vi ju sagt i ett par veckor nu i och för sig men åker inte Cissi hem på fredag så måste det vara fel i rösträkningen!

• pusselbitar

Samma intressen? Röstar du Felicia för att ni tänder på killar båda två? Däremot är det väl inte så konstigt att en flata skulle rösta på cissi för att hon är snygg precis som alla småtjejer röstar på Erik och Danny för att dom tycker att dom är snygga. Sen räcker det nog inte till att bara "se bra ut".

• bebba
    pusselbitar skrev 2006-11-08 14:11:06 följande:
    Samma intressen? Röstar du Felicia för att ni tänder på killar båda två? Däremot är det väl inte så konstigt att en flata skulle rösta på cissi för att hon är snygg precis som alla småtjejer röstar på Erik och Danny för att dom tycker att dom är snygga. Sen räcker det nog inte till att bara "se bra ut".
    Ne, det är ju de jag sagt hela tiden. Men Cissi röstar man bara på för att hon ser cool ut. Det kan inte vara för att hon sjunger bra, för det gör hon inte.
    Och nej, jag röstar inte på felicia just därför. Jag röstar inte på någon. Men jag tycker felicia är GRYM på att sjunga och hon ser faktiskt himla bra ut. Enligt mig. Precis som du tycker att Cissi ser bra ut o sjunger bra.
    Skillnadet är bara att Felicia kan sjunga. Kanske inte har en jätte egen stil, men det är inte heller därför hon gick vidare från första audition!
    Erik är grym han med. Han sjunger och ser bra ut = en bra kombination. Samma med honom, han kom med från första audition för att han sjöng bra, inte för att han har en utstickande/egen personlighet.
  • SweetPearl

Jag tror Felicia åker ut på fredag. Men jag hoppas på att det blir Johan som får åka. Han tar ju inte tävligen på allvar.

• Mia888

Det var någon som skrev att om det hade varit en seriös tävling så hade man inte valt folket som jury. Men om juryn hade fått bestämma så hade Cissi och Johan varit borta för länge sen! Och de har musik som sitt jobb, så näää, Cissi kan inte sjunga!