Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Jag tror att Johan mår dåligt psykiskt och har tappat stinget. han har ju rösten och utseendet men det håller liksom inte hela vägen. Han åkte ju ut förra året då hans nerver inte höll, känns som han är i samma situation nu. Läste också någonstans att han och hans tjej gjort slut under tiden i idol, kanske ingen höjdare. Nej, han är nog inte redo för det livet än utan behöver växa till sig ännu mer - synd för han var mycket bra i början av hösten tycker jag.
Oups, lite stavfel...
"Precis min åsikt!
Juryn hade röstat ut dem för länge sen tror jag!"
...menade jag ju förstås!!!
Undrar hur det hade gått om man istället för att rösta på den man vill ska stanna, hade röstat på den man vill ska ut??
Jag tror Cicci åker på fredag men jag hoppas att Johan gör det (de kan ju tyvärr inte åka ut samtidigt och jag tycker Johan är sämre än Cicci...
denna vecka: Johan
nästa vecka: Cicci
sen: Felicia
final mellan Erik och Markus
Mrs Lejon och bebba: Håller med er och hoppas att resultatet står sig!
Ming: Ja, det var när finalen började ja, men nu är det bara 5 kvar och förtjänar inte att vara kvar så långt. I fredags sa de ju att detta inte håller och undrade om detta räckte? I aftonbladet sa Daniel att svenska folket röstade skamligt och att både Johan och Cissi borde ha åkt innan Danny.
Ja, Erik och Markus i final är ju bra!