• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Tessann

vem var det som åkte ut hänger inte med alls

• Billy och Jag

Ja absolut. Han är med för att han är snygg :P Cissi åkte för att hon inte är det :P Hon KAN ju sjunga. Men folk verkar ogilla henne för att hon inte passar in i nån konstig mall och är som alla andra. Så JA Erik borde ha åkt!

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
  • lostwhitoutu

Fast klart man blir ju något skraj för nästa vecka, :S

VA VART De för tema nästa vecka fresten?
    blev lite til mej slog av tvn o rusadde hit innan de ens var slut, :D

• dotter04
    tesbrandt skrev 2006-11-10 22:36:49 följande:
    Äntligen!!! Men jag blev riktigt nervös när Erik hängde löst.... Shit säg inte att folket glömt att rösta igen!!!! PUH
    Jag vart också lite orolig där ett tag... men som tur var så blev han ju kvar iaf!!!
  • xxmeyaxx

Jag håller med. Cissi är underbar.

Fan, vad jag gråter nu.

Det är så fel.

En rörelse i ögonvrån.
  • lostwhitoutu

OoONickyOoO

Eric e fasen så mycke säkrare o bättre än va cissi någonsin skulle blivit genom idol.

• lostwhitoutu

gråta över den kråkaan näe jisses.

• dotter04
    OoONickyOoO skrev 2006-11-10 22:40:37 följande:
    Ja absolut. Han är med för att han är snygg :P Cissi åkte för att hon inte är det :P Hon KAN ju sjunga. Men folk verkar ogilla henne för att hon inte passar in i nån konstig mall och är som alla andra. Så JA Erik borde ha åkt! Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
    Eeeeh... Cissi åkte för att hon inte sjunger lika bra som de andra och jag röstade INTE på Erik för att han ser bra ut, det finns fler än han som ser bra ut, nej jag röstade på honom för att han kan SJUNGA vilket tävlingen bl.a. går ut på... och så röstade jag på Marcus och Felicia också...