• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Billy och Jag

ni får gärna tycka att det är rätt att hon åkte ut! Varför inte?

Men när ni börjar kalle henne för kråka och dyl, då är det barabarnsligt!

Vem tard et då personligt? Ni som personligt angagerar er i att hata en människa ni aldrig mött,, Det om något är väll sjukt! :P Och barnsligt.

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
  • xxmeyaxx
    ming skrev 2006-11-10 23:00:13 följande:
    Men varför tror alla att när någon sitter kvar  så beror det på att de är söta eller snygga, och när någon åker ut så tror alla att det beror på att de är fula?De åker ut för att de andra som är kvar är bättre helt enkelt, acceptera det! Kossan af Svammel
    Jag tror att Felicia sitter kvar mkt pga att folk hoppas att hon ska göra en "Sebastian".
    Visst, hon kan sjunga - men jag hade helst velat se henne åka ur i rocktemat.
    En rörelse i ögonvrån.
  • xxmeyaxx
    OoONickyOoO skrev 2006-11-10 23:01:36 följande:
    ni får gärna tycka att det är rätt att hon åkte ut! Varför inte?Men när ni börjar kalle henne för kråka och dyl, då är det barabarnsligt!Vem tard et då personligt? Ni som personligt angagerar er i att hata en människa ni aldrig mött,, Det om något är väll sjukt! :P Och barnsligt. Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
    Jag håller med.
    En rörelse i ögonvrån.
  • WimsA
    ni får gärna tycka att det är rätt att hon åkte ut! Varför inte?Men när ni börjar kalle henne för kråka och dyl, då är det barabarnsligt!Vem tard et då personligt? Ni som personligt angagerar er i att hata en människa ni aldrig mött,, Det om något är väll sjukt! :P Och barnsligt. Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
    Hatar är väl e ganska så starkt ord?
    _ComBo_
  • AW76

xxmeyaxx: Jag köper inte riktigt ditt resonemang. Att Cissi kom med betyder faktiskt inte att hon kan sjunga jättebra.

Det är så oerhört många som söker Idol som inte kan ta en ton rätt! 18-åringar utan självinsikt som vill bli popstjärnor. Men visst, det är en bedrift att ta sig vidare, jag menar bara att konkurrensen inte är så stenhård som du framställer den som..

• Billy och Jag

Ja och en ganska stark gärning.

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
  • Blue Banana

finns ingen som kan sjunga i årets idol! eller jo de ska va Marcus då!

• ming
    ni får gärna tycka att det är rätt att hon åkte ut! Varför inte?Men när ni börjar kalle henne för kråka och dyl, då är det barabarnsligt!Vem tard et då personligt? Ni som personligt angagerar er i att hata en människa ni aldrig mött,, Det om något är väll sjukt! :P Och barnsligt.Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
    Jag har iaf aldrig kallat henne för kråka. Jag märker inga hatinlägg från någon till Cissi. Bara såna där folk är glada att hon är ute, om det nu ska kallas för att "engagera er i att hata någon".
    xxmeyaxx skrev 2006-11-10 23:01:41 följande:
    Jag tror att Felicia sitter kvar mkt pga att folk hoppas att hon ska göra en "Sebastian". Visst, hon kan sjunga - men jag hade helst velat se henne åka ur i rocktemat.En rörelse i ögonvrån.
    Jag hoppades och trodde också att hon skulle åkt då, för då var hon skitkass. Men förutom det har hon varit bra tycker jag.
    Kossan af Svammel
  • dotter04
    Blue Banana skrev 2006-11-10 23:06:12 följande:
    finns ingen som kan sjunga i årets idol! eller jo de ska va Marcus då!
    Hehehe... typ...