• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • hillson

Cissi kan sjunga + att hon är jäkligt snygg..

• lostwhitoutu

hillson
    felicia åker nästa vecka, :D

• ming
    Status Mamma skrev 2006-11-10 22:44:28 följande:
    Skönt att slippa se människan mer, verkligen på tiden att hon åkte ut. Har inte gillat henne alls från dag 1.Kom ihåg för några månader sen hur förvånande många av er var att hon inte kom med när det var kval och sen hur många som typ avskytt henne.
    Innan kvalet tyckte jag att hon var skitkass, men sen sjöng hon ju "Not ready to make nice" som en gudinna, och då hade jag hopp och tro i henne. Men hon har aldrig lyckats efter det, därför har jag länge velat ha ut henne igen.
    Kossan af Svammel
  • AW76

OoONickyOoO: Jag tycker inte hon passade för temat! Hur kan du koppla det till att jag tycker det är fel att vara sig själv?! Två HELT skilda saker!

Cissi är inte soul, hon är rock.

• Billy och Jag

Ja, vuxna människor? *spanar låååångt* Nej, inte här!

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
  • ming
    lostwhitoutu skrev 2006-11-10 22:47:05 följande:
    ankissen ser inte ut som om de går o få reda på här eller? kan någon avslöja de.... snäääääääääääällla
    Jag tror inte att någon annan vet nästa tema mer än du, tyvärr.
    Kossan af Svammel
  • Örnen76

Men HUR kunde Erik hänga löst?!?!?!?!?!

• xxmeyaxx
    AW76 skrev 2006-11-10 22:49:43 följande:
    OoONickyOoO: Jag tycker inte hon passade för temat! Hur kan du koppla det till att jag tycker det är fel att vara sig själv?! Två HELT skilda saker!Cissi är inte soul, hon är rock.
    och felicia påstår att hon är soul, men var inte alls bra idag.
    En rörelse i ögonvrån.
  • trasslig

Jag tycker inte att Cissi kan sjunga så att det låter fint i MINA öron, hon får inte till någon speciell ton utan det skiftar i olika tonarter,falskt till ibland skönsång.. Som jag sjunger i duschen ungefär..

En tjej som verkligen kan sjunga är Felicia, tänk på att hon åt penicillin idag och inte kunde prestera sitt bästa. Killarna som är kvar är grymma, mest Markus då. Johan vet jag inte varför man röstar på, kanske av sympati.

• dotter04
    OoONickyOoO skrev 2006-11-10 22:49:48 följande:
    Ja, vuxna människor? *spanar låååångt* Nej, inte här! Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
    Det beror ju på hur man ser på det hela. Forumet är till för diskussioner. Typ.