• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • xxmeyaxx
    trasslig skrev 2006-11-10 22:51:07 följande:
    Jag tycker inte att Cissi kan sjunga så att det låter fint i MINA öron, hon får inte till någon speciell ton utan det skiftar i olika tonarter,falskt till ibland skönsång.. Som jag sjunger i duschen ungefär..En tjej som verkligen kan sjunga är Felicia, tänk på att hon åt penicillin idag och inte kunde prestera sitt bästa. Killarna som är kvar är grymma, mest Markus då. Johan vet jag inte varför man röstar på, kanske av sympati.
    Felicia har aldrig varit idolmaterial enligt mig.
    Inte topp 4 iaf.
    En rörelse i ögonvrån.
  • ming
    xxmeyaxx skrev 2006-11-10 22:48:12 följande:
    Bladewoman skrev 2006-11-10 22:46:41 följande: Nicky: utseende före talang???....hon kan ju för sjutton inte sjunga..verkligen! hon var kass, jisses! den enda med talang den tävlingen e ju Marcus. Jag fattar inte vad fan ni säger när ni säger att Cissi inte kan sjunga.Hon var med i topp fem för fan! topp fem av 6.000 människor!Då kan man fan sjunga!En rörelse i ögonvrån.
    Take it a little bit easy! Folk får ju tycka olika!
    Kossan af Svammel
  • nillapilla

Äntligen...ikväll var även jag nöjd med utröstningen. Har i och för sig väntat på detta i flera veckor..men bättre sent än aldrg.. :)

• Billy och Jag

Felicia är inte rock, men klarade sig igenom det! Ingen passar väll i alla fack

ALLA som är med förtjänar det... Och ingen förtjänar att några förvuxna bebisar sitter och kastar skit och glåpord om en människa de inte ens känner. Helt sjuk.

Jag är clownen som skrattar, clownen som ler, clownen som gråter, när ingen ser.
  • Arcoiris

Xxmey: jag grät en tår jag me... hon har en urhärlig egen röst och har träffat en jäkla massa fler rätta toner än andra som fortfarande tävlar.

Men jag tror att hon ville ut och har varit inställd på det ett par veckor nu och det har märkts i hennes framträdanden...

• dotter04
    xxmeyaxx:
    "Felicia har aldrig varit idolmaterial enligt mig.
    Inte topp 4 iaf."

Möjligt - men sjunga kan hon iaf...
  • lostwhitoutu

ming
    Jag vet inte därför fråga ja ju, men de fram gick inte idag då?
    oke då förstår ja.

• trasslig

xxmeyaxx: Jag skrev att det var mina åsikter.. Men helt ärligt visst kan Felicia sjunga bättre än Cissi?! Hell yeah

• Ireth of Dorthonion

*jublar* ÄNTLIGEN åkte Cissi ut!