• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Plinglan

Jag tror (hoppas) Felicia ryker, tycker hon verkar vara ofokuserad, låter lixom bara falskare varje vecka. Men oj så bra det lät med Erik å Bed of roses. Längtar till ikväll!!!

• Metropolis

Eriks Bed of Roses? Dom två sista tonerna i den man får höra på IDOL sajten låter inte alls bra. Han når inte hela vägen upp och det är just så pass på gränsen till att han ens når dit.
    Njae, ja tror inte han kommer greja den refrängen ikväll. Tyvär måste jag säga för annars tycker jag Erik blivit hur jävla bra som helst! Han 4 senaste framträdanden har lätt varit det bästa hittils.

Annars så måste Johan verkligen åka. Hör ni hur jäkla dåligt killen sjunger? Hans Engelska uttal är inte alls bra och han sjunger aboslut sämst av alla de som är kvar i finalen.

Jag tycker det är otroligt jobbigt att de som får vara kvar längst i tävlingen är dom som små tjejerna faller för... Johan är en flickfavorit och får säkert mycket poäng för sympatin att han åkte ut förra året och de vill peppa honom nu.
    Danny började jag tappa intresset för nån vecka innan han åkte ut men tyckte ändå det var jävligt dåligt att han fick ryka så pass tidigt. Danny, Marcus och Erik är de jag trodde på i final.

Men hursomhelst så tror jag ändå att Erik vinner. :) Och det är han värd!
    Markus har cool stil och han sjunger bra men jag tycker inte alls han är lika intresant som Erik.

Tack för mig. :)

• seadwarf

kikade på senaste klippet med Erik på tv4.se.. och han har inte berört mig så mycket som person innan, även om han är söt o så.. men nu blev jag nästan lite förälskad.. tycker det är så härligt med såna myskillar (min här hemma är inte sån ;p).. typ "jag är en känslig kille" och dedikerar låten till mamma o pappa.. hehe....

• Lemice

håller med hannah 22

JAG BLEV RIKTIGT FÖRVÅNAD..

Tror nästan att Felicia åker idag...

• tesbrandt
    Lemice skrev 2006-11-17 16:21:27 följande:
    håller med hannah 22JAG BLEV RIKTIGT FÖRVÅNAD..Tror nästan att Felicia åker idag...
    Me too!
  • LinaFalk

HOPPAS Felicia tönten åker idag, det borde ju bli så iaf!!
    HEJA MARKUS FÖR ALLTID!

• piffan

Antar att det skrivits här men orkar inte leta igenom allt som skrivits men vad är det för tema ikväll?

• tesbrandt
    piffan skrev 2006-11-17 16:42:49 följande:
    Antar att det skrivits här men orkar inte leta igenom allt som skrivits men vad är det för tema ikväll?
    Kärlek!
  • AxelArvid
    Piffan: Balader

Johan lät kass som vanligt. Bed of roses med Erik kommer nog bli grym tyckte det lät jättebra. Markus är ju klockren som vanligt   Felicia är supertråkig.
    Lycklig mamma till Axel född 060322