• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • CuteElliz

jag hoppas verkligen inte att felicia åker ut... för jag gillar henne starkt... gillade iofs linda bättre... men iaf... men samtidigt så har hon inte förbättrats så värst mycke så åker hon ut imorrn så blir jag sur ett tag men inte mer...

• Nericia

har nu sett repetionerna, felicia känner jag ligger lite i riskzonen,  jag tycker johan lät bra, ivarje fall nu när jag lyssna.

eric får ej åka ut, jag tror han har stor chans att vinna, han har ju bara blivit bättre och bättre. marcus han har ju varit bra hela tiden, men han har ju ej överraskat direkt. han är ju bara bäst. men jag tror som sagt att eric kan ta hem det pga att han blir bara bättre och bättre.

• WimsA
    Carro29 skrev 2006-11-17 09:03:42 följande:
    har nu sett repetionerna, felicia känner jag ligger lite i riskzonen,  jag tycker johan lät bra, ivarje fall nu när jag lyssna.eric får ej åka ut, jag tror han har stor chans att vinna, han har ju bara blivit bättre och bättre. marcus han har ju varit bra hela tiden, men han har ju ej överraskat direkt. han är ju bara bäst. men jag tror som sagt att eric kan ta hem det pga att han blir bara bättre och bättre.
    Tycker samma lika Markus har varit bra hela tiden, men Erik, han har verkligen blivit bättre å bättre! Man ser lixom riktiga framsteg! Härligt!
    _ComBo_
  • Elie

Nu har jag kollat klippen, och det lät inte vackert när Johan sjöng!
    Markus lät klockren (som vanligt).
    Felicia lät tråkig (som vanligt).
    Erik, Mums mums säger jag bara! "Bed of roses" såg ju kanon ut!

Heja Erik!!

• Mamsie

Sådär, den andra trådens är nu stängd. (och denna TS försvann också. utröstad tro?)
    Ring ring ring... om det hjälper! Nån mer än jag som saknar Danny?

Klistrar in här också:
    Vad tror ni om min tippning:
    Felicia vinner och blir IDOL 2006.
    Marcus blir tvåa och blir därmed samtidigt den största idolen.
    ??? ???

• WimsA
    Mamsie skrev 2006-11-17 11:00:56 följande:
    Sådär, den andra trådens är nu stängd. (och denna TS försvann också. utröstad tro?)Ring ring ring... om det hjälper! Nån mer än jag som saknar Danny?Klistrar in här också:Vad tror ni om min tippning:Felicia vinner och blir IDOL 2006.Marcus blir tvåa och blir därmed samtidigt den största idolen.??? ??? Älskade Hatade TV-Reklam www.familjeliv.se/Forum-5-156/m14271851.html
    Jag saknar Danny, JÄTTEMYCKET!!!
    Så nu har jag haft ett gott öga till Erik, å åker han nu, ja då måste jag nog böla lite!! Ledsen
    _ComBo_
  • Miafia33

WimsA: även jag saknar Danny nu hoppas jag att Erik tar hem det. Det är han värd

• Nericia
    hanna22 skrev 2006-11-17 11:25:05 följande:
    tyckte johan sjöng unfaithful bra... blev förvånad.
    jag håller helt med, det känns nästan som han börjar tro på sig själv tycker jag. för han har ju röst, men den har ju inte varit för vacker tidigare tycker jag.men nu sist så lät det bra tycker jag. men det finns ju dom som är bättre, eric å marcus.

jag saknar oxå danny, trodde verkligen han var en av finalisterna.

ska bli intressant å se vem som ryker ikväll, jag hoppas felicia ryker. lite synd för då är det ju ingen tjej kvar sen men jag tycker killarna har varit bättre i år.