• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Soppa
    Mysgos skrev 2006-11-14 07:58:34 följande:
    Soppa: Klart du är partisk och vill att alla ska rösta på Markus. Hade jag med velat om det var min svåger som var med i Idol 2006 - då ser man inte det med opartiska ögon direkt. •*`•-» •*`•-» Gravid vecka 6 via IVF •*`•-» •*`•-»
    Nja jag tror ju inte det bara är för att han är min svåger jag gillar honom . Det är ju det som är så skönt med Markus att han är ju verkligen bra . jag säger det inte bara för att han är min svåger det är ju bara att se på vad tex dom flesta tycker. Markus är bäst enligt många och tidningar. Så vitt jag hört och läst. Han har inte ens  vart nära att åka ut eller ??
  • Soppa
    numberone skrev 2006-11-13 23:34:39 följande:
    Markus.....*sörplar och drömmer* Flåt Soppa!! *ler*
    hi hi du får göra precis vad du vill
  • Loren

Har precis börjat jobba efter föräldraledigheten...så jag har inte hunnit kolla läget här denna vecka... Men, tänkte på det påväg till jobbet, att jag tycker verkligen ingen känns som en ny idolvinnare. Visst, Markus är bra, och Erik är bra. Det finns bara ingen som känns sådär strålande - tidigare år har jag liksom haft en nästan från början som jag känner, YES - den tycker jag ska vinna. Känner inte riktigt så nu, så det är lite trist.

• AmiliaK

Ja, smaken är ju olika! För mig har Markus vart en stjärna och klar favorit ända sedan uttagningen!

• Carisma95

Jag saknar Danny, jag....
    Men håller på Erik i "nödfall"...

• agonist

Soppa: oooh, okej tänkte typ om det var insiker info, haha

• numberone

Det var väl kärlekssånger som var temat eller?