Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
status mamma: nästa vecka e de juryns val... dom hade tydligen inte haft ngt tjafs denna gg om de...
ming, hehehe. Ja sambandet är att han gjorde bättre framträdanden. ![]()
Erik verkar lätt bli glömd, med tanke på att han låg risigt till förra veckan. Folk tänker nog att "andra röstar på honom, då röstar jag på johan för att han ska vara kvar". Och så ryker Erik. Hemska värld om det blir så, men jag tror inte att det är "omöjligt" tyvärr...
Jag hoppar in i den här tråden, älskar Idol!
Jag kan säga som så, att om inte Johan åker ut imorgon så vet jag inte vad jag gör! Han var bra på uttagningarna, sen har han bara blivit sämre och sämre! Han sjunger falskt och gnälligt!
Felicia är okej, men inte mer. Det är Marcus och Erik som ska vara i final, tycker jag. Marcus ska vinna! Egentligen skulle Danny och Marcus kommit till final, fattar inte hur Danny kunde åka ut så tidigt, katastrof!!!
jag tror ta mig fan att Erik kan ta hem hela skiten (sorry markus) han är riktigt trikgti bra nu!!!!
Ja imorrn ska det röstas, heja Erik, allså han FÅR INTE åka ut!!![]()
Näää, Erik får INTE åka ut! Johan eller Felicia, säger jag bara!
tycker faktiskt att alla var bra på repetitionen den här gången ![]()
tragiskt nog tror ja johan komer hänga löst fast hoppas ju sjklart inte på de och öven felicia ja hoppas innerligt att de e hon som åker ut imorgon...