• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • agonist

Åker inte Johan eller Felicia så är det ju katastrof!

• Mia888

agonist: Ja, blir det Erik eller Markus som åker så blir jag lite ledsen i ögat Men så illa kan det väl inte gå. Längtar till fredag!

• xxmeyaxx

kommer bli kul att höra.

En rörelse i ögonvrån.
  • CuteElliz

jag hoppas på att johan åker... men då måste felicia ha blivit bättre i allmänhet... hon måste ha gjort en erik...

• numberone

Erik har verklgien utvecklats ordentligt.... tycker att Markus måste hoppa upp ett steg nu även om han är gudomligt bra redan!

• ming

Jag tycker att Erik är lika bra som han har varit hela tiden. Ingen skillnad alltså, han var aldrig kass.

Varför ändrade sig så många sin åsikt om honom, när juryn ändrade sin åsikt? Nåt samband kanske?

Kossan af Svammel
  • numberone

Jag tyckte han var dålig fram till han sjöng one tree hill låten den I dont wanna be... kommer inte ihåg vad han fått för kommentarer innan dess!?

• Status Mamma

Skulle inte juryn välja ut låtar dem skulle sjunga? Men det verkar vara ballader istället!! Har det inte varit tillräckligt med ballader i årets Idol? Jag tycker denna säsong av Idol är den sämsta av dem 3. Vad tycker ni?

Mamma till världens underbaraste barn Isaac 040825 och Klara 060515
  • MaMoMe

Det finns inget val Markus måste vinna.(han är ju sååååååå sexig)

• AmiliaK

Ja, Markus och Erik kommer sopa mattan i vanlig ordning! Kul att de valt absolut bäst låtar också. Tänk Markus med everybody hurts eller Erik med bed of roses. Härligt!