• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • BabyJia

emma fbg Skicka iväg en röst te Erik nyss...detta e andra gången jag röstar under hela Idol säsongen. Sist gång rösta jag oxå på Erik när han sjöng I don't wanna be.

• Mysgos
    ariel77 skrev 2006-11-17 21:33:43 följande:
    Jag har röstat på SNYGG-ERIK! 5 gånger fick det bli................. fast säg inte det till min sambo
    Lovar!!!
    ?*`?-» ?*`?-» Gravid vecka 6 via IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • Mia888

Har röstat 5 ggr på ERIK! Får nog bli en gång till..eller två...eller tre!

• Mysgos
    Cheri skrev 2006-11-17 21:34:30 följande:
    är det bara jag som tycker att Erik är creapy????Han är ju falsk som fan... han är nog inte helt stabil den killen... psycho
    Ja, jag håller absolut inte med dig. Jag tycker han är HELMYSIG och sjunger som en GUD!!!!
  • Pyret1

nej johan får inte vinna, han sjunger inte så bra som dom andra.

• Cheri
    Mysgos skrev 2006-11-17 21:35:20 följande:
    Cheri skrev 2006-11-17 21:34:30 följande: är det bara jag som tycker att Erik är creapy????Han är ju falsk som fan... han är nog inte helt stabil den killen... psycho Ja, jag håller absolut inte med dig. Jag tycker han är HELMYSIG och sjunger som en GUD!!!! •*`•-» •*`•-» Gravid vecka 6 via IVF •*`•-» •*`•-»
    Lättmanipulerad?
  • majja1

Hallo..nr för att rösta på Markus..snälla

• Mysgos
    Cheri skrev 2006-11-17 21:35:59 följande:
    Mysgos skrev 2006-11-17 21:35:20 följande: Cheri skrev 2006-11-17 21:34:30 följande: är det bara jag som tycker att Erik är creapy????Han är ju falsk som fan... han är nog inte helt stabil den killen... psycho Ja, jag håller absolut inte med dig. Jag tycker han är HELMYSIG och sjunger som en GUD!!!! •*`•-» •*`•-» Gravid vecka 6 via IVF •*`•-» •*`•-»Lättmanipulerad?
    Absolut inte!! Men vi verkar inte titta på samma program du och jag!
  • miss kitty

Cheri: nä, det tycker inte jag..
    gillade honom inte alls från början, då tyckte jag också att han va lite falsk på nåt vis, men oj vad han växt i mina ögon!!