• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • miss kitty

Cheri: ja där håller jag fullständigt med!! "mammas-pojke-stilen" är bara motbjudande!
    men den har han ju lagt på hyllan..eller ja..lite gulligull idag då, men vad göra om man inte har en partner och det är kärlekstema? då hade nog jag också sjungit för päronen...

• Cheri
    miss kitty skrev 2006-11-17 21:52:51 följande:
    Cheri: ja där håller jag fullständigt med!! "mammas-pojke-stilen" är bara motbjudande!men den har han ju lagt på hyllan..eller ja..lite gulligull idag då, men vad göra om man inte har en partner och det är kärlekstema? då hade nog jag också sjungit för päronen...
    Om ni har möjlighet att kolla repsriser så kolla noga på hur han tar emot den negativa kritiken.. han snäser av dom och vill verkligen få slå dom på käften!  haha
  • L jung

Eric var ikväll klart BÄST!!  Han var i helt grymm!! 
    Eic o marcus till final !!
    Felicia kan bättre men verkar tappa taget....

Johan ut !! Helt klart så hör han inte längre hemma bland de som är kvar....

ERIC ERIC ERIC !!!

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
  • BabyJia

Cheri: Hade sambon läst de du skriver så hade han verkligen inte hållt me, för han känner Erik väl. De enda som sambon inte vill hålla me om som Erik sa, att han inte e bortskämd. För de tycker sambon att han e

• L jung

hmmmm ERIK MED K SKA DET JU VARA!!!

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
  • miss kitty

Cheri: ja, det kanske är så att han va falsk och dryg i början, men nu har han ju bytt stil helt. Jag har glömt och förlåtit allt det där! ingen blir ju glad av att få höra att man är som hissmusik..hehe...skulle också ha gett swartling onda ögat för en sån kommentar

• Cheri
    BabyJia skrev 2006-11-17 21:55:22 följande:
    Cheri: Hade sambon läst de du skriver så hade han verkligen inte hållt me, för han känner Erik väl. De enda som sambon inte vill hålla me om som Erik sa, att han inte e bortskämd. För de tycker sambon att han e
    Han kke inte känner honom så väl som han tror
  • Cheri
    BabyJia skrev 2006-11-17 21:57:49 följande:
    men de gör du genom att ha sett han på TV nåra ggr?
    Japp
  • WimsA
    Cheri skrev 2006-11-17 21:58:52 följande:
    BabyJia skrev 2006-11-17 21:57:49 följande: men de gör du genom att ha sett han på TV nåra ggr?Japp
    Det är kanske Erik du blvit dumpad av eller?
    _ComBo_