• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Tekla Maräng

Sitter och funderar på vem man ska rösta på... Har aldrig röstat hittills, men TÄNK om t ex Markus åker ut för att folk tror han sitter säkert?!?! Erik lär ju få många röster. Tror det kommer att stå mellan Felicia och Johan. Tyvärr får nog Johan sympatiröster - synd. Felicia sjunger ju bättre, men det blir lite falskt ibland. Hon sjunger iaf ut och försöker på svåra toner - Johan sjunger ju likadant hela tiden... Nä, svårt det här... Känns som att man vill taktikrösta om man ska rösta idag. Borde ju rösta på Erik, som var bäst, eller iaf Marcus som var nästbäst idag. Samtidigt hoppas jag att Johan åker ut så jag vill ju rädda kvar Felicia! Gaaah!!!

Svamliga tankar...

• Mysgos
    Majja: Ååå tack, andas ut sakta!!
    ?*`?-» ?*`?-» Gravid vecka 6 via IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • Cheri
    emma fbg skrev 2006-11-17 21:40:34 följande:
    jag tycker erik verkar vara hur go som helst... håller me dig ELIE bara för att man e snygg behöver man inte vara creapy
    har inte med hans utseende att göra... har ni inte sett hut svart han bli iblicken och hur han sr ut att fullkomligt vilja hoppa  på och slå sönder och samman den som ger honom negativ kritik??
  • miss kitty

Cheri: aha, så du känner just honom eller?
    exakt så tänkte jag också från början, men som sagt så har han visat upp sidor som får mig att se annorlunda på honom.
    Tror faktiskt han har utseendet lite mot sig...

• WimsA
    Cheri skrev 2006-11-17 21:38:48 följande:
    Ok ni är nog bara lite blåögda
    MEN!
    _ComBo_
  • Mysgos
    Cheri skrev 2006-11-17 21:42:34 följande:
    emma fbg skrev 2006-11-17 21:40:34 följande: jag tycker erik verkar vara hur go som helst... håller me dig ELIE bara för att man e snygg behöver man inte vara creapy har inte med hans utseende att göra... har ni inte sett hut svart han bli iblicken och hur han sr ut att fullkomligt vilja hoppa  på och slå sönder och samman den som ger honom negativ kritik??
    *skrattar*
    Neej, det måste jag ha missat alldeles. Har aldrig sett skymten till några svarta ögon på Erik!!!
    ?*`?-» ?*`?-» Gravid vecka 6 via IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • miss kitty

Cheri: nä, jag tycker du är hård mot honom. Se bara hur väl han utnyttjat juryns kritig och blivit bättre och bättre för varje gång..

• Cheri
    Mysgos skrev 2006-11-17 21:41:43 följande:
    Cheri skrev 2006-11-17 21:40:04 följande: Carisma95 skrev 2006-11-17 21:39:13 följande: Cheri:Ja, alla utom du... jepp, I know his type... been there done that... Du kan väl inte dra alla över samma kam bara för du mött någon som liknar Erik!!Du har väl egentligen ingen aaaaning om vad han har för personlighet utanför Idol...Eller? •*`•-» •*`•-» Gravid vecka 6 via IVF •*`•-» •*`•-»
    jag drar inte alla över en kam, jag drar hans typ över en kam.. ser igenom honom