• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Mia888

Smaken e ju olika alltså...snygg eller inte men attans vad han sjöng idag, ERIK, ERIK, ERIK! Jag har nog blivit lite kär i Erik, men som någon annan skrev här förut, säg inte det till min sambo

• Tekla Maräng

Markus och Erik i final!!! Allt annat är ju skandal!!!

Haha, rimmade lite omedvetet där!

Ååååh, tänk om man kunde rösta UT någon idag!!! Hade ju varit mkt lättare ju.

• WimsA
    Cheri skrev 2006-11-17 21:44:01 följande:
    Mysgos skrev 2006-11-17 21:41:43 följande: Cheri skrev 2006-11-17 21:40:04 följande: Carisma95 skrev 2006-11-17 21:39:13 följande: Cheri:Ja, alla utom du... jepp, I know his type... been there done that... Du kan väl inte dra alla över samma kam bara för du mött någon som liknar Erik!!Du har väl egentligen ingen aaaaning om vad han har för personlighet utanför Idol...Eller? •*`•-» •*`•-» Gravid vecka 6 via IVF •*`•-» •*`•-»jag drar inte alla över en kam, jag drar hans typ över en kam.. ser igenom honom
    Jaja, vad bra!

Då kan vi gå vidare å se honom på vårat sätt nu?
    _ComBo_
  • miss kitty

Barbaskön: ja, det är sjukt att Johan är kvar och inte Danny!!! *lessen*

• Cheri
    miss kitty skrev 2006-11-17 21:43:46 följande:
    Cheri: nä, jag tycker du är hård mot honom. Se bara hur väl han utnyttjat juryns kritig och blivit bättre och bättre för varje gång..
    ja han.. och det lovar jag er, drivs av hat gentemot de som dissat honom, han vill hämnas och motbevisa dem, därav hans uppryckning
  • Mysgos

Nu lämnar jag er mina kära soffkamrater!!
    Håller tummarna för ERIK och vill att Johan ska åka ut...
    STOR KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM och tack för det trevliga sällskapet under programmet!!

?*`?-» ?*`?-» Gravid vecka 6 via IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • Elie

"har inte med hans utseende att göra... har ni inte sett hut svart han bli iblicken och hur han sr ut att fullkomligt vilja hoppa på och slå sönder och samman den som ger honom negativ kritik??"

Nej, det har jag inte sett alls.

• EmMax

cheri
    du verkar ha gått på en hård nit.
    synd, jag gillar verkligen erik.

och visst var han bäst idag trots sin ev. svarta blick!

• majja1

Ser igenom honom...Genom TV?? Du är dutti du!!!