• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Moonis

Fast dom missade både Johan o Felicias låt. Eftersom det antagligen ändå stog mellan dom två så hade dom ju samma utgångsläge isåfall.
    Sen va det ju i första låten Felicia sjöng mest falskt så det kunde till o med varit till hjälpFlört

• Carisma95

Moonis:
    Vem missade johans och felicias låt ?

• Carisma95

Aha, ok.
    Lyckos mig då som hade tv hela programmet.

• glammis

Bra kväll, rätt person som åkte. Nästa gång är det Johans tur, även om jag gillar killen så ska han inte vinna.
    Men vad trött jag är på att juryn rasar så fort någon blir utröstad som de gillar (expressen idag)!

• lostwhitoutu

Ja e stensäker på att de faktiskt komer vara eric som åker nästa vecka och de kommer stå mellan Johan och maruk i finalen, :D

• WimsA
    lostwhitoutu skrev 2006-11-18 10:26:35 följande:
    Ja e stensäker på att de faktiskt komer vara eric som åker nästa vecka och de kommer stå mellan Johan och maruk i finalen, :D
    ALDRIG!! Det får bara inte ske! Förvånad
    _ComBo_
  • lostwhitoutu

Fattas bara att suggan kommer tebax pga de där skiten...
    jävla helvete.

• lostwhitoutu

WimsA
    Får? de e fina djur.
    näe skämt åt sido. får o får de beror väl på hur folket röstart har vi inte insett nu at vad som helst kan hända???

och kommer felicia tebax pga den skiten igår då jävlar ska ja göra de livat!!!!

• WimsA
    lostwhitoutu skrev 2006-11-18 10:27:45 följande:
    Fattas bara att suggan kommer tebax pga de där skiten...jävla helvete.
    Aja, det va väl att ta i!

Men tycker du verkligen att Johan ska vinna? Jag diggar Johan, men tycker nog att han gjort sitt, det är väl den som man tycker sjunhger bäst ska vinna, å kan du verkligen säga att du tycker det är Johan?
    _ComBo_