• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • JozephineEriksson

Marcus MÅSTE vinna! Även om jag gillar Johan och Eric också. Johan kan inte sjunga, men har det däe extra. Eric kan sjunga, men har inte det där extra. Rösta på MARCUS. Han har ALLT!

• Sleepyhead
    Trynträ skrev 2006-11-24 21:56:18 följande:
    Åker Erik så skiter jag i att kolla på finalen. Hur kul är den då på en skala liksom.
    nej inte kul alls... men man blir ju nästan tvunegn ÄNDÅ att kolla... heh* Jag längatr efter att höar vinnarlåten jag.
    Jag älskar min Teo 060101!!!
  • JozephineEriksson

Om Eric vinner blir det inte så bra. Han är ju tråkig! Även om jag rös till Crazy.. Hallå? Ryser vi inte alla till Marcus?

• FruSascha

Nu har jag röstat på Markus och Johan. Man ska rösta med öronen och inte med ögonen Fast personligen tycker jag Markus är snyggare än Erik 10000 ggr om och Johan sjunger bättre än Erik.

• Sleepyhead
    JozephineEriksson skrev 2006-11-24 21:57:37 följande:
    Marcus MÅSTE vinna! Även om jag gillar Johan och Eric också. Johan kan inte sjunga, men har det däe extra. Eric kan sjunga, men har inte det där extra. Rösta på MARCUS. Han har ALLT!
    ja men ändå... marcus kan redan allt om man säger han har inte utvecklats lika mkt som tex Erik ( även andra oxå såklart). Tror jga iaf, har inte märkt ngn stooor skillnad på marcus på då o nu om man säger... tycker jag iaf. men det är inte fy skam om M vinner för han är jätteduktig verkligen!!!
    Jag älskar min Teo 060101!!!
  • ming

Apropå något helt annat, så tycker jag att Sanna hade snygga kläder och snyggt hår ikväll, för en gångs skull!

Kossan af Svammel
  • Trynträ

Cajsan: Självklart. Han t o m ropade att han hade pratat klart så jag kunde rösta.

• Simpan

har alla röstat i kväll då?? så det inte blir nån "miss" i kväll igen?

• Cajsan

ming: Håller med dig! Hon såg riktig normal ut (=och snygg!)