• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Ireth of Dorthonion

fruSascha: Var Danny tonsäker???

• Sleepyhead
    FruSascha skrev 2006-11-24 22:10:54 följande:
    är det nån som varit tonsäker på Idol? Ja Danny var tonsäker, men verkligen inte Erik...
    det var ju hur konstigt som helst att DAnny åkte ut faktiskt... han var bra!!!
    Jag älskar min Teo 060101!!!
  • FruSascha

ja det var han verkligen. Hans röst skulle jag vilja höra i radion..

• Bebben84

vet att ni säkert är trötta på att höra detta men- efter att Danny åkte så tog idol slut för min del. Han sjöng grymt bra, dansade som en gud och är en av de snyggaste killarna jag sett! Tycker inte att någon av de som är kvar har något speciellt. Men det är bara vad JAG tycker.... Ska bli VÄLDIGT intressant och se vem som åker...

• Miafia33

blunda: jag tycker inte att han var pinsam, jag tycker snarare det är lite pinsamt att leta fel

• WimsA
    Miafia33 skrev 2006-11-24 22:12:00 följande:
    WimsA; han överraskar liksom aldrig utan är alltid jämn och lite småtrist. Sen har han självklart en bra röst men jag tycker inte att det räcker. Han är inte idolmaterial helt enkelt.*duckar*
    JAPPS! Exakt!

Jag diggar Markus röst, absolut! Å han kan verkligen sjunga, men jag e SÅ ipmonerad över Eriks framsteg!
    _ComBo_
  • Miafia33

Danny var min stora favorit, vilken förlust

• majja1

Ja Erik är ju mycket mer tonsäker än vad Johan är....han sjunger ju falskt varannan mening..

• WimsA
    Miafia33 skrev 2006-11-24 22:14:15 följande:
    Danny var min stora favorit, vilken förlust
    Usch ja, nu blev jag lite ledsen!! DAAAAAAAAAANNY!! Gråter
    _ComBo_