• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Ireth of Dorthonion

Tja...kanske jag som inte lyckades höra det då. Fast jag lyssnade inte så noga. Tyckte han var tråkig. Danny alltså.

• Miafia33

Fler än jag som känner sig om en liten tonåring

det är nästan så att man sitter och skäms

• Jumjum84

Alltså... Vinner inte markus hela idol så blir jag knäpp!! Alla människor: rösta på honom!! Blir galen om han inte går vidare till finalen så blir jag fanimej förbannad! Då tänker jag inte kolla på det mer! Han sjunger ju som en GUD! Ni som är tondöva... Snälla, rösta inte om ni inte tänker rösta på nån som kan sjunga! Alltså inte på Johan! Tack och hej!

• Bebben84

tror ändå att Danny kommer bli störst av alla. Det har även juryn sagt, att han är den enda i tävligen som kan slå internationellt! Den som lever får se....

• WimsA
    Miafia33 skrev 2006-11-24 22:15:33 följande:
    Fler än jag som känner sig om en liten tonåring det är nästan så att man sitter och skäms
    Ja jisses, min son på 6 sa, men mamma, är du typ kär i Erik?? Är du inte lite för GAMMAL för honom?? Kyss
    _ComBo_
  • mammas skatt

Alltså jag är öjd så länge johan åker ut.. Och för alla er som säger att Erik sjunger falskt.. Hörde ni överhuvudtaget den sista låten han gjorde idag.. Det var fanemej GRYMT!! Inte en enda falsk ton! Snacka om att leverera! Å Markus regerade idag med..

• FruSascha

Nä Danny var inte tråkig. han hade utstrålning, liksom Markus har och Johan har. Men Erik har inte utstrålning han ser död ut när han sjunger tyvärr.

• Sleepyhead
    Miafia33 skrev 2006-11-24 22:15:33 följande:
    Fler än jag som känner sig om en liten tonåring det är nästan så att man sitter och skäms
    ja det känns om när man gick på gymnasiet o var kär en idol hihi* Men det är ite skoj o "fjanta" sejlite ibalnd...
    Jag älskar min Teo 060101!!!
  • Carisma95

Bara jag som tyckte Marcus så stel ut på scen...?

Håller med som några skrivit; han är lite tråkig. Tyckte han var grym i början av serien, men han utvecklas ju INGENTING...?!

Hoppas Erik vinner allt.