• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Pyff

Erik - falskt???!! Tillåt mig hånskratta! Är det nån som under i hela Idol varit tonsäker så är det väl Erik för bövelen!
    Johan däremot har inte lyckats ta sig igenom EN ENDA LÅT utan falska toner...............värgig idol? I think not!

Jag håller alla fingrar och tår att de enda värdiga finalisterna går vidare ikväll: Erik och Markus. Nu är det väl ändå dags för snorvalpen att åka hem!

• WimsA
    Sleepyhead skrev 2006-11-24 22:09:24 följande:
    Miafia33 skrev 2006-11-24 22:08:43 följande: Majälva:"Har aldrig ryst till Markus. Tycker han är trygg och stabil och trevlig och allt sånt, men hans röst är så tråkig och intetsägande."precis så känner jag också jag oxå... Jag älskar min Teo 060101!!!
    Samma här!
    _ComBo_
  • Miafia33

Jag röstade bara på en person idag, Erik

• JozephineEriksson

natur elle! JO!! det märkte jag med alla -ååh! -MM! då kan visade med handen att han var så peppad.. Eller hur jag ska förklara

• FruSascha

är det nån som varit tonsäker på Idol? Ja Danny var tonsäker, men verkligen inte Erik...

• blunda

Tycker Erik gjorde grymt bra ifrån sej -som vanligt. Men är det nån mer än jag som tycker han är såå pinsam när det var det där om Bond-premiären, alltså han visar liksom lite för mycket att han tycker dte är ascoolt med kändisarSkrikandes
    "hej här är jag, mitt bland alla kändisar och de ba diggar mejCool"

• Miafia33

WimsA; han överraskar liksom aldrig utan är alltid jämn och lite småtrist. Sen har han självklart en bra röst men jag tycker inte att det räcker. Han är inte idolmaterial helt enkelt.

*duckar*

• Sleepyhead
    Pyff skrev 2006-11-24 22:10:08 följande:
    Erik - falskt???!! Tillåt mig hånskratta! Är det nån som under i hela Idol varit tonsäker så är det väl Erik för bövelen! Johan däremot har inte lyckats ta sig igenom EN ENDA LÅT utan falska toner...............värgig idol? I think not!Jag håller alla fingrar och tår att de enda värdiga finalisterna går vidare ikväll: Erik och Markus. Nu är det väl ändå dags för snorvalpen att åka hem!
    tycker oxå det
    Jag älskar min Teo 060101!!!
  • Pyff

Jag röstade som vanligt på Erik och Markus, jag tycker de båda är värdiga vinnare så om allt går som det ska och de står i final nästa vecka så tror jag att jag låter bli att rösta helt och hållet eftersom jag verkligen inte kan bestämma mig för vem som är bäst.....................

• FruSascha

Blunda: Ha ha , ja hans nästa steg är väl att skriva sina memoarer, hur det är att vara "sångfågel"