Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Ja M är så duktig. Vilken vill vi höra sjuga i våra öron så fort vi går in på en affär, sitetr i bilen m.m. Jo MARCUS! En som redan är HELBEGÅVAD! Behöver inte skrika av oss öronen för att lära sej..
/mina åsikter, som bara jag ansvarar över.
bara inte J vinne rär jag mer än nöjd.
Men ro.igast vore om det var ten tjej men det är ju lixom lite sent tyvärr... ![]()
Enligt aftonbladets läsare så var Markus bäst ikväll med 61% av rösterna, därefter ERIK med 29,8% och sen Johan med 9,2%. Men de som röstar där ringer kanske inte in och röstar, men det känns ganska säkert ändå vilka som går till final. Men allt kan hända, det vet vi ju sen tidigare!
JozephineEriksson: "Ryser vi inte alla till Marcus? "
njäe, jag tycker han är lite för slätstruken
*hukar*
ming: Jag tyckte Sanna var precis som vanligt. Klädd i gräsligt fula kläder.
De klädde henne inte alls tycker jag.
Sen stör jag mig så på Markus gester. Å jag tycker fortfarande han påminner för mycket om Daniel för att jag ska gilla honom. Fast han har ju rätt så bra röst men det räcker inte alla gånger.
Daniel Lindström alltså.
Är det bara jag som har lagt märke till Marcus darrande med den ena handen
Jo alla vet ju all M kommer vinna det har man vetat länge. Det gör mig inget höll ändå på Felicia och nu då Johan. Erik sjunger falskt.
Men man är lite känsligare än normalt när man är gravid som jag är och kanske han inte sjunger falskt i andras öron vad vet jag
men det kanske är som han diggar