• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Sleepyhead
    Jumjum84 skrev 2006-11-25 11:04:46 följande:
    du menar att markus inte är en värdig vinnare??
    hon menar nog att Erik utvecklats mer än Markus.. så tänker JAG iaf ... iiiih* va det ska bli spännande nästan f redag *längtar*
    Jag älskar min Teo 060101!!!
  • Jumjum84

Men det handlar ju inte om vem som utvecklats mest.. utan vem som är en stjärna.. en idol.

• Loren

SKÖNT att Johan är borta.... Det blir en bra final, men oj vad jag saknar Danny också. Håller med (några innan) att han är den som troligen kommer funka bäst även internationellt! hade gärna sett Danny och erik i final. Okej, Markus ÄR bra, men tråkig. Höll inte med juryn igår, tyckte han dödade (på ett negativt sätt....) "Bridge over...". Inte bra. Gillade Eriks Crazy, tyckte förresten helt klart att Erik hade de svåraste låtarna.

• maria1978

Skönt att det blev Markus och Erik i finalen....Må bäste man vinna!! Å jag vet ju vem jag kommer ringa på

• sunny79

missade gårdagens tydligen BÄSTA Idol hittills....surt....laddar om inför nästa veckas final!!!

Mina ögon kan tindra och mina läppar kan le..men...
  • Sleepyhead
    sunny79 skrev 2006-11-25 12:38:04 följande:
    missade gårdagens tydligen BÄSTA Idol hittills....surt....laddar om inför nästa veckas final!!! Mina ögon kan tindra och mina läppar kan le..men...
    kolla reprisen i helgen vet'ja Skrattande
  • sunny79
    Sleepyhead skrev 2006-11-25 12:45:18 följande:
    kolla reprisen i helgen vet'ja
    Kund ejag gjort men jobbar juuuuuu.......missar bägge chanserna...ännu surare...heheheh
    Mina ögon kan tindra och mina läppar kan le..men...
  • Sleepyhead
    sunny79 skrev 2006-11-25 12:46:54 följande:
    Sleepyhead skrev 2006-11-25 12:45:18 följande: kolla reprisen i helgen vet'ja Kund ejag gjort men jobbar juuuuuu.......missar bägge chanserna...ännu surare...heheheh Mina ögon kan tindra och mina läppar kan le..men...
    spela in?