• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Mia888

Mogge stör jag mig inte alls på men däremot Sanna. Hon kan givetvis inte hjälpa att hon har en jobbig röst att lyssna på men i helhet är hon inget vidare.
    Håller med AW76: Fattar inte att Linda åkte innan Johan och Cissi!!

• Amelié77

När och var får man veta vilket som är nästa veckas tema? Är det på TV4:s hemsida som det läggs ut eller? Tycker bara att det kommer ut så sent i veckan där, då brukar vissa veta redan vilket tema det är...Jag är så nyfiken så jag skulle vilja veta redan nu

Har inte hängt i den här tråden innan, men jag måste bara säga att MARKUS är överlägsen i år. Precis som Sebastian var i fjol (tyckte jag). Helt egen stil, snyggt och avslappnat scenspråk, underbar röst, klarar att sjunga vad som helst...URBRA HELT ENKELT! Han kommer ju definitivt att vinna, konkurrensen är ju noll.

CISSI är sämst! Fattar INTE vem som röstar på henne varje vecka! Att hon är kvar i tävlingen ännu är för mig en gåta.

Vecka 20+1 - BF 17 mars 2007
  • LillaMi

vad var det med Kischti igår.. sen trotsålder  eller?

(¯`°?.¸ ♥ TvåVillBliTre♥ ¸.?°´¯)
  • Peppa

Kan man inte få rösta på de man gillar MINST snart???

• AW76

Håller med om programledarna btw - att de är dåliga alltså. Men jag tycker att Mogge är sämre än Sanna. Han läser ju innantill hela tiden!

• ming
    LillaMi skrev 2006-10-29 19:29:56 följande:
    vad var det med Kischti igår.. sen trotsålder  eller?(¯`°•.¸ ♥ TvåVillBliTre♥ ¸.•°´¯)
    Hon hade nog mens.
    Kossan af Svammel
  • BabyJia

Håller me om stylisten...tycker de har varit allt för ofta som många har haft fel klädsel alltså.Markus e nog den enda som har haft kläder som varit snygga.

• Mamma T

Hänger på här jag med..som det äkta idol-fan som jag är .

jAG håller stenhårt på Johan och Markus!!
    Skulle JOHAN sjunga falskt?Hell no.
    Men han passar bättre att sjunga lite rockiga låtar. När d var rock-tema så ÄGDE han=)

• Underverket Tims mamma

Jag håller med alla er ovan (utom Mamma T) för fredagens IDOL sög verkligen!
    Är så less på Johan och alla han balladlåtar, Variation kanske?!
    Och att Linda åkte innan Cissi och Johan (som alla andra också sagt) är så jäkla sjukt så jag blir störd!
    Visst kan hon vara skrikig men hon har så mycket mer potential än någon va dom där två jobbiga typerna.. *suck*

• dotter04
    ming skrev 2006-10-29 20:20:00 följande:
    LillaMi skrev 2006-10-29 19:29:56 följande: vad var det med Kischti igår.. sen trotsålder  eller?(¯`°•.¸ ♥ TvåVillBliTre♥ ¸.•°´¯) Hon hade nog mens.
    Den var bra den!!!
Svar på tråden Idol del 2