• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Loren

älskarlivet: håller med till viss del, år 1 var bättre men förra året vet jag inte... Tyckte bara Sebastian var bra då. Brukar följa American Idol också, skaplig skillnad på standard...tror inte någon skulle platsa där. Aningen större land också förstås!

tvilling77: Håller med! Cissi är verkligen kass, och så blir det bara för mycket med hennes "coola" attityd.

• Älskarlivet
    Loren skrev 2006-10-30 15:40:45 följande:
    älskarlivet: håller med till viss del, år 1 var bättre men förra året vet jag inte... Tyckte bara Sebastian var bra då. Brukar följa American Idol också, skaplig skillnad på standard...tror inte någon skulle platsa där. Aningen större land också förstås!tvilling77: Håller med! Cissi är verkligen kass, och så blir det bara för mycket med hennes "coola" attityd.
    Ja det är sant. År 1 var bättre än 2.
    Ååå Darin och Daniel och Lorén och alla dom andra
  • Zäta

är det nån som har nakenbilden cissi och hennes flickvän ?

• pusselbitar
    Zäta skrev 2006-10-30 16:16:11 följande:
    är det nån som har nakenbilden cissi och hennes flickvän ?
    Att kalla det nakenbild är bara löjligt. Det var ett foto när dom höll om varandra eller nåt liknande och Cissis flickväns bröst syntes lite. Det låg i hennes fotoalbum på qx.se men hon har tagit bort det nu.
  • Zäta

jaha oki... jag antog att det itne var nån nakenbild!

• Theolin

Håller med Loren: De svenska idol deltagarna hade inte ens gått vidare i American Idol.

Tycker oxå att år ett med Daniel, Loren och Darin var mycket bättre.
    Sen tyckte jag att Síbel och Sebastian var bra förra året.

• glammis

varför tjatar alla om att Johan är i balladträsket? är Cissi och Linda i rockträsket då eller, för de har ju inte sjungit några ballader iallafall? den enda som faktiskt varierar låtarna lite och gör det intressant är Danny!

• bebba

Den enda som är pop av killarna är Danny, Erik o Johan (för programmet letar ju faktiskt efter en POP-stjärna).

Av tjejerna är det bara Felicia som är POP. Cissi är absolut inte pop.

Jag hejar på Erik. Han är äkta rakt igenom!

Johan sjunger som en stucken gris o cissi joinar honom. Felicia sjunger bra men "syns" inte. Danny är en mes och Markus är Rock rakt igenom.

• WerreL

Den som vinner i Idol är Marcus, bara så ni vet!!

Svar på tråden Idol del 2