The Oc säsong 4 *spoiler
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
Nu börjar det likna något
Nu har jag sett avsnittet. Whoo- het kyss mellan Ryan och Taylor!
undrar om det kommer hända fler gånger, Ryan och Taylor...
hon verkade ju bli lite sugen på ryan i alla fall.
Jag är hyfsat säker på att författarna tänker få ihop Ryan och Taylor. Jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag känner inför det, känns som att det blir lite för tätt inpå allt Marissa-drama.
Det känns som Taylor tar Marissas plats på något sätt, flyttar in hos Julie och Kaitlyn och kommer till Ryan om hjälp. Sen kyssen oxå, nej hoppas att författarna inte vill få ihop dom 2.
Just A Girl: Precis! Och det är det som är lite otäckt. Jag förstår inte varför Ryan måste ha ett kärleksintresse liksom isåfall, kan inte han och Taylor bara bli vänner? Det behöver han nog lite mer.
Lägger till i Favoriter!!
Håller på o kollar på säsong 4 just nu! Tycker de är så sorgligt att Marissa är borta, de va ju hon som var OC - enligt mig..
Men vi har ju iaf några avsnitt kvar med henne på Kanal 5.
Jag visste att Marissa skulle dö, men jag hade hört att hon skulle ta en överdos så jag blev chockad:-O
Tycker inte det är samma sak utan henne! Jag älskar OC, men vet inte heller om det kommer hålla samma mått utan henne!
Och jag tycker (som ngn annan här sa) att d hade vart bättre om hon stack iväg på båten med sin pappa och så hade hon ju kunnat komma tillbaka om hon hade känt för det sen!
Åhh saknar henne ju
Ska kolla på avsnitt 4 sen.. Kollade på dom 3 första i säsongen idag.. Känns som om man kanske skulle göra ngt vettigt istället!?
Carina86;
Avsnitt 4 är bäst hittills i säsong 4.. det känns mer som vanligt än i de andra 3 för då är alla så konstiga!
Men de är konstigt utan Marissa.. usch, va sorgligt!