• Magiczodiac

The Oc säsong 4 *spoiler

På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.

• Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler
  • Just A Girl

Så vad tror ni om säsong 4? Jag tror det kan bli bra tillslut men det är klart det är tomt utan Marissa, men jag hoppas att det kommer lite possetivt till serien snart de här första 3 avsnitten har verkligen varit tårdrypande.

• theoIsac

jag tror det kommer att bli en rolig säsong, kaitlyn verkar det ju va fart i, hon kommer nog ställa till en hel del:) sen tror jag ryan på nåt sätt kommer stöta på teresa med hennes son, och få reda på att det är hans..det var ju rätt uppenbart att det var hans..
    En grej som jag tror kan bli bra drama är om ryans pappa kommer ut från fängelset..
    sen hoppas jag seth o summer kärlek håller, iofs ser det ut om den inte kommer göra det...:(

• Kaffekopp

Det blir tomt utan Marissa... hoppas bara att Summer kommer tillbaka från Brown och är sig själv igen efter allting.
    Tror du verkligen att det är Ryans barn som Theresa har? Jag vet inte riktigt jag...
    Hände ju inte så jättemycket i förra avsnittet, mer än att Julie vaknade upp ur sin "koma" och kanske blir gamla vanliga Julie igen =)

• Chiba

Har jag missat ett avsnitt..? e ni redan på 4:an..?

Så går det när man han datakrasch ett par dagar..

• theoIsac

kaffekopp: ja mycket verkar tyda på det iallafall, tex när ryan träffar teresa innan balen och mamman säger så där menande att sonen liknar sin pappa mer o mer för varje dag som går..

• Chiba
    Sweetie skrev 2006-11-14 20:31:02 följande:
    JAg fick varning!
    Samma här.. 3 t.o.m
  • theoIsac

Fru Snigel: ja visserligen, men jag tror hon visste att han egentligen inte ville ha det där livet utan plugga vidare o så, så hon sa så..men det kan va helt fel bara jag som tror:) vi får se hur det går..

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler