• Magiczodiac

The Oc säsong 4 *spoiler

På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.

• Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler
  • thatgirl

Hoppas det går fort till januari! Tycker redan att det tar evigheter från onsdag till onsdag.

• Lilltjejen21

ja man längtar ju bara tills det blir onsdag
    men det är ju bara några veckor dit

Nä jag tror inte OC kommer bli densamma utan Marissa

• Claudia gbg

"Five months after the death of Marissa, Ryan is washing his hands in the storeroom of a seedy bar. He gets a call on his cell phone and says he?ll be right there. Acting on some information, Sandy enters the bar and knocks at the storeroom door, asking Ryan to come home. Ryan slips out the back window, hops in his car and takes off. "

så står det på hemsidan som nån länkade till *gråter*

• thatgirl

Jag och min sambo som har suttit och kollat på alla avsnitt och sagt att det kommer bli Ryan och Marissa igen. Idag var det ju ett jätte härligt program som inte alls slutade som man ville. Det skulle ju bli marissa och ryan igen!!!!

• Mstery

men ge upp hon är DÖD.. OC är inte Days of our lives....

DÖD.

• Lilltjejen21

Maria1984: URSÄKTA DÅ FÖR F*N för att vi kanske ville att det skulle bli Marissa och Ryan. Låt oss få tycka det och skriv inte sådär.

Måste ju få ha lite spekulationer och tycka vad vi vill, eller hur?

• Nenne2

Stod på nätet för ett tag sedan att hon skulle dö i serien av en överdos. Antingen så ändrade de manus eller så stod det fel information på internet. Jag tror inte heller OC blir detsamma igen.Känns inte lika lockande att följa lillsyrran till Marissa.

• Len

Detta är ju faktiskt en spoiler tråd...vill man inte veta ska man inte läsa

• thatgirl

Vi har fattat att marissa dog! Det står ju på kanal 5 och man fattade ju på det slutet att hon faktiskt hade dött. Men vi riktiga oc fan ville ju nåt helt annat. Eller hur??

• Lilltjejen21
    Vad *jag* tycker, så gillar jag inte alls hennes syster. Vet inte varför men tycker hon verkar vara en liten bitch

Den här historien om Marissa kan ju ändras oxå eftersom dom tydligen ändrat en del saker som Nenne2 skrev att hon skulle dö i en överdos, då kan hon ju lika gärna komma tillbaka
Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler