The Oc säsong 4 *spoiler
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
jag har 1 & 2, ska önska mig 3 i julklapp av sambon/köpa till mig själv
Tycker den vart lite seg å så under vissa perioder.. men 3ans sista avsnitt MÅSTE man ju ha! Usch så hemskt
Mm, jag vill oxå ha alla eller ingen alls... Det får bli ALLA!
Ni har säkert sett den här videon men alltså.. den är sååå underbar och jag börjar gråta VARENDA gång - även om jag lyssnar på den 10 gånger i rad..
Fy 17, de är så tråkigt att Marissa är borta! Hade varit bättre ifall hon åkt till sin pappa så det fanns en chans att hon kommer tillbaka, om Mischa skulle ändra sig framöver.. Har skrivit de förut men tycker slutet på s.3 är såå konstig.. ingen begravning eller nånting! Men men..
Får inte Marissa någon begravning? Vet någon vad som kommer hända i avsnittet direkt efter det förra? (Alltså det hon dog i)
Laminie;
Alltså, den här tråden är för oss som sett alla OC-avsnitt som visas i USA men inte i Sverige.. På 5an slutade de ju i Onsdags o då dog Marissa, detta va sista delen av säsong 3.. Vi här har sett 7 avsnitt på säsong 4. Så ja, vi vet vad som händer..
jo dom har haft begravning men den visas inte, dom visar gravstenen.. första avsnittet av säsong 4 visar hur alla gått vidare med sina liv men ändå inte..
Då måste jag passa på att fråga er, vad gör Ryan för att hämta hjälp? För Marissa är ju redan död
Tror inte man får veta det..
Laminie- Första avsnittet av säsong 4 är fyra-fem månader efter olyckan. Så- vi får inte se hur någon reagerar direkt efter hennes död.
åhh titta på den här.