The Oc säsong 4 *spoiler
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
Promo för nästa avsnitt! Spännande! Så, tror ni Summer är gravid? Och svarar hon ja?
Tror inte hon är gravid men att hon svarar Ja..
Och Guuuud då kul Seth va i senaste avsnittet.. satt o kolla på det om o om igen... ''I hate my life''....
men det är väl taylor som är gravid i såna fall?? hon höll ju pregtestet??..
Om det är taylor så har hon säkert blivit gravid med snubben i frankrike, eller är det ryan? wow spännande avsnitt..
Men Ryan o Taylor har väl inte myst nåt? Då är det väl han från Frankrike isf... Men tror iaf att Summer säger Ja!
tessau: nej men de verkar göra det i nästa avsnitt? avsnitten brukar ju utspela sig under flera dagar, fast det klart, sällan man tar pregtest så fort..det är nog snubben i frankrike..
Isac04;
Mm, de va de jag menade.. även om det gör de i kommande avsnitt så kan de ju inte visa + direkt.. Tror att det blir - iaf..
Jag känner mig ganska säker på att det iallafall är Summer som testar sig. Vem vet, Seth kanske luskar ut att Summer är gravid och friar i ren förskräckelse? Och så visar det sig att hon inte är gravid och så skäller hon på honom, som vanligt.
Just nu tycker jag väldigt synd om Adam & Rachel, speciellt nu när dom ska spela in scener som handlar om giftemål och barn när det precis tagit slut, om det nu stämmer såklart! Usch vad jobbigt!
Mm, de är så sorgligt.. sötare par får man leta efter! Fast ärligt så visste jag inte att de va tillsammans förrän jag såg att de tagit slut...
Fast jag läser inga 'kändistidningar' utan kollar på Aftonbladet och imdb..
nej det är ju sant förstås.. ja vi får se vad som händer, tror också summer säger ja
Mm, längtar såååå... Men undetiden ska jag kolla på Seth's ''I hate my life''.. så himla roligt! Måste ha avrit kul o spela in!!