The Oc säsong 4 *spoiler
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
Funderar på att kolla på det nu jag,,, skulle man göra det innan sambon kom hem kanske? Hum! När kommer nästa då? För d e la juluppehåll nu va?
ahh nu har jag också sett det, fick lite butterflyeffect vibbar där ett tag. har inte sett one tree hill, är det ungefär samma eller? kul med annorlunda avsnitt faktiskt..usch sorligt när ryan fick reda på hur marissa dog..
ahh, jag hatar att hon dog! Men d va ett coolt avsnitt faktiskt
Jag gillade henne så mycket ju
hade ju varit lite kul ifall det verkligen varit marissa å inte caitlin när hon vände sig om... å att marissa var den enda som visste vem ryan var å kunde prata med honom om olyckan. han hade nog fått ett mer avslut då. visst, kanske som one tree hill men de flesta tvserier tävlar ju med varandra.
kommer inte ihåg vad jag sett av One tree hill: men vad är likheten? Va hände där?
Carina86- Förra avsnittet av One Tree Hill utspelade sig en liknande grej. Lucas blev skadad och hamnade också i ett alternativt universum där han var död.
Summer: 4 carats! Can I get a ice ice baby? Hey babe!
Che (Chester): Yeah, I'm just gonna go get pumped.
Summer: But that's my job, bitch.
Seth: I hate my life, I hate my liiiife
Ryan: Yeah, no wonder Summer doesn't like you.
Haha- jag skrattade så jag höll på att dö.
En dumm fråga.. har detta gått i sverige än?
Ver det säsong 3 som slutade gå i Onsdags?
Ni verkar ju ha lite framtids koll
nepp det har inte gått i sverige, säsong fyra vi kollar på..