• Magiczodiac

The Oc säsong 4 *spoiler

På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.

• Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler
  • riot

Det finns bara till avsnitt 8. Hittar ni något som är märkt med avsnitt 9 är det ju bara en felmärkning. Det finns inget avsnitt 9 än.

• Angelstorm

Tänkte väl det =) jag är ändå med rätt bra i svängarna men missa är ju lätthänt. Dock behöver vi väl inte vänta länge, OC är ju tillbaka den 4:e januari =) ifall det stämmer

• tandra

hmm åkajj då var de en fel märkning för på torrentz fanns de till 9. Ska börja se på säsong 4 ikväll, de ser man fram emot

• riot

Angelstrom- Redan den 4:e? Vilket kort uppehåll dom hade! Superbra!

tandra- Förstår det! Säsong 4 är faktiskt mycket bra, jag har följt alla säsonger men tyckte bara att säsong 1 var den som var riktigt, riktigt bra- nu verkar det som att säsong 4 nästan är i samma klass!

• Angelstorm

riot: Japp, tyckte också det var kort, men det är ju bara bra för oss =)

• Mstery

spännande avsnitt 8 var! jag garva som fan haha

• Unik1

Jag försöker hitta avsnitt 6-8 men hittar inte med svensk text! Satt igår och såg 1-5 men vill gärna fortsätta se!
    Vart laddar ni hem? Vill ni inte skriva här så skriv i min inbox.

• theoIsac

svensk text har jag aldrig hittat.. men det är ju heller inte så svår engelska på dem..

• Unik1

Isac04: Jag har hittat med svensk text och jag har såå himla svårt att förstå engelska på tv *trög* så då skulle all min koncentration gå åt att försöka förstår så jag hade missat hela avsnittet

• theoIsac

Unik1: ah, ok då förstår jag

om nästa avsnitt kommer imorrn, varför finns det ingen trailer på nästa avsnitt då? eller har nån hittat det?

riot: jag håller med dig där, den här säsongen ser ut att bli super, helt i klass med 1an..

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler