The Oc säsong 4 *spoiler
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
Det finns bara till avsnitt 8. Hittar ni något som är märkt med avsnitt 9 är det ju bara en felmärkning. Det finns inget avsnitt 9 än.
Tänkte väl det =) jag är ändå med rätt bra i svängarna men missa är ju lätthänt. Dock behöver vi väl inte vänta länge, OC är ju tillbaka den 4:e januari =) ifall det stämmer
hmm åkajj då var de en fel märkning för på torrentz fanns de till 9. Ska börja se på säsong 4 ikväll, de ser man fram emot
Angelstrom- Redan den 4:e? Vilket kort uppehåll dom hade! Superbra!
tandra- Förstår det! Säsong 4 är faktiskt mycket bra, jag har följt alla säsonger men tyckte bara att säsong 1 var den som var riktigt, riktigt bra- nu verkar det som att säsong 4 nästan är i samma klass!
riot: Japp, tyckte också det var kort, men det är ju bara bra för oss =)
spännande avsnitt 8 var! jag garva som fan haha
Jag försöker hitta avsnitt 6-8 men hittar inte med svensk text! Satt igår och såg 1-5 men vill gärna fortsätta se!
Vart laddar ni hem? Vill ni inte skriva här så skriv i min inbox.
svensk text har jag aldrig hittat.. men det är ju heller inte så svår engelska på dem..
Isac04: Jag har hittat med svensk text och jag har såå himla svårt att förstå engelska på tv *trög* så då skulle all min koncentration gå åt att försöka förstår så jag hade missat hela avsnittet
Unik1: ah, ok då förstår jag
om nästa avsnitt kommer imorrn, varför finns det ingen trailer på nästa avsnitt då? eller har nån hittat det?
riot: jag håller med dig där, den här säsongen ser ut att bli super, helt i klass med 1an..