• Magiczodiac

The Oc säsong 4 *spoiler

På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.

• Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler
  • Kaffekopp

Ohhh förlovade, vad kul! Hoppas att det fortsätter lika bra =)

God Jul och Gott Nytt År!
  • Chiba

Men Ryans pappa!!! Vad gör han där, han tänker väl inte ta min snygga Ryan ifrån mig.

• Kaffekopp

Ja, jag har ingen aning, men det bådar ju inte gott =(

God Jul och Gott Nytt År!
  • riot

Men Summer såg ju inte alls glad över förlovningen. Jag tror inte hon är redo för det. Taylor är förbannat rolig ibland!
    "Do you think I'm a whore?"

• Just A Girl

spännande men nu måste vi vänta ett par veckor på fortsättningen Dumma jul uppehåll

• annalin

äntligen har jag kommit hem efter julen och har tittat. trodde det var fler här som diskuterade det vilt.
    jag tyckte inte heller Summer var särskilt till sig över frieriet...och Seth var ju jättefin när han ville göra det innan de tittade på testet så hon inte skulle undra resten av livet om han friade pga graviditeten.

Förresten, är det bara jag som tycker lite synd om Bullet? Han är så uppriktigt förtjust i Julie. Hon kanske behöver en sån man! Fast jag tycker att Neil Roberts är en stilig man. Verkligen jättedumt att de skiljer sig.

• riot

Jag tycker väldigt synd om Bullet. Han verkar verkligen vilja ta hand om Julie och så tror jag att Kaitlin verkligen skulle behöva en manlig förebild i närheten- och hon verkar gilla Bullet.

• Tessou

Har inte hittat nåt om nya avsnittet på YouTube men på Fox kan man se..
    Elakt av Summer o inte tala om för Seth att hon inte är gravid och inte vill gifta sig.. Verkar ju som att hon bara vill gifta sig för att han verkligen verkar vilja..

Svar på tråden The Oc säsong 4 *spoiler