The Oc säsong 4 *spoiler
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
På torsdag börjar OC i USA igen, ska bli så spännande att se vad som hänt sen sista avsnittet på säsong 3. Det brukar ju hoppa fram en tid.
jo fast han hade ju inte cancer...
nej nej men själva storyn är ju ändå halvt samma, bara att de inte blev samma i slutändan...
fast jag tycker att det e en vääldig skillnad på o ha det eller ha ljugit om det... Han kunde nog lika gärna ljugit om nån annan sjukdom..då hade det inte varit så likt OTH??
utgången blev ju annorlunda, men de trodde ju att peytons mamma ljög också... skillnad på sanning å lögn bara. men jag menade inte bara detta... menar även andra grejer, men det är ju så serierna funkar, snor lite ideer från varandra å gör om lite
jag tycker inte de finns någon likhet mellan OTH o OC. Men de e ju min åsikt de.
Tycker verkligen OC har blivit så bra igen. De e ju roligt nu för tiden. Vadå sött med Family Time :)
Det här avsnittet var ju bara skittråkigt!
Inte för att det skulle vara likt OTH för det ser jag inte, men det var ju självklart att Frank Atwood inte hade rent mjöl i påsen...trodde iofsig att det var pengar han var ute efter.
I O.C dör någon sällan långsamma dödar, det ska vara snabbt pang på, eller hur?
Alla får ju tycka som dem vill...
Vet att OC ska läggas ner, eller det är iallafall vad som skrivs överallt, men tror ni serien har en chans ifall någon skulle plocka upp den å fans vill att den fortsätter? Hopplöst fall men det är ju flera serier som sagt att dem ska lägga ner som fortsatt ändå
De va ju samma sak med ''Sjunde Himlen''.. de skulle lägga ner efter 10 säsonger men blev uppköpta o de går bra för dem!
Kanske blir samma med OC?
*kramar sönder tummarna*